يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 4835
عبدالسعید حقیقی مقدم:

پیشرفت های علمی جوانان ایرانی دنیا را شگفت زده كرده است

قم نيوز : قم نیوز: عبدالسعید حقیقی مقدم یادآور شد: پیشرفت های علمی جوانان ایرانی دنیا را شگفت زده كرده و امروزه دانش ابزار دست دانشمندان ما برای پیشرفت شده است.
پیشرفت های علمی جوانان ایرانی دنیا را شگفت زده كرده است
به گزارش قم نیوز، عبدالسعید حقیقی مقدم روز یك شنبه در سومین كارگاه تهیه و تدوین برنامه راهبردی ادارات كتابخانه های عمومی شهرستان های كشور در قم افزود: غرب نگران سربرآوردن ابوعلی سیناهای دیگر در ایران می باشد.

وی با اشاره به وجود تحریم های گسترده علیه ایران گفت: با وجود این حجم از تحریم ها، دانشمندان و جوانان كشور هر روز در عرصه های مختلف به موفقیت های جدیدی دست پیدا می كنند.

وی یادآور شد: پیشرفت های علمی جوانان ایرانی دنیا را شگفت زده كرده و امروزه دانش ابزار دست دانشمندان ما برای پیشرفت شده است.

حقیقی مقدم چنین اقدامات و اعمال این تنگ نظری ها را شرم آور خواند و افزود: در دنیا با هیچ كشوری چنین برخوردی نشده است.

وی خاطرنشان كرد: با وجود همه كمبودها امروز كشور در مسیر توسعه و بالندگی قرار گرفته و مسوولان و متولیان و افراد ذیربط باید با همبستگی بستر آن را كشور فراهم كنند تا نسلی كتابخوان تربیت شود.

وی ادامه داد: متولیان امور فرهنگی و به ویژه مسوولان كتابخانه ها با استفاده از راهكارها و طرح های مختلف باید كتابخوان تربیت كنند تا هر روز بر تعداد این افراد افزوده شود چراكه دشمنان در طول تاریخ از آگاهی و دانش مردم می ترسیدند.

حقیقی مقدم فرهنگ، علم و اندیشه را آمیخته با تار و پود ایرانیان دانست و گفت: ایران تنها كشوری بود كه در زمان ظهور اسلام، برخلاف میل حاكمان و پادشاهان این دین را به دلیل فرهنگی، حق و رهایی بخش بودن آن پذیرفتند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.fbaurhbwsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما