دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 5535
فرماندار قم:

ساخت کتابخانه مرکزی در قم یادگار سفر مقام معظم رهبری است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم اظهار داشت: سال ۹۰ را با سرمایه ارزشمند سفر مقام معظم رهبری به عنوان پشتوانه فعالیت ها پشت سر گذاشتیم و آثار این سفر پرخیر و برکت در فعالیت های کتابخانه ها نیز مشهود بود.
ساخت کتابخانه مرکزی در قم  یادگار سفر مقام معظم رهبری است
به گزارش قم نیوز، عبدالسعید حقیقی مقدم در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قم که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل کتابخانه های عمومی برگزار شد، اظهار داشت: در سفر مقام معظم رهبری، ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت کتابخانه مرکزی اختصاص یافت که این کتابخانه ، نماد فرهنگ و فرهنگ پروری و یادگار خوبی از سفر مقام معظم رهبری خواهد بود.

فرماندار قم رشد کتاب و کتابخوانی را در استان حاصل همکاری همه بخش ها عنوان کرد و گفت: مجموع فعالیت ها، نتیجه همکاری همه بخش ها به ویژه تعامل و حمایت شوراها و شهرداری است.

رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قم افزود: کمبود منابع در کتابخانه های بخش های قم، جدی است و ضرورت دارد در بخش ها کتابخانه با شرایط مناسب ایجاد شود.

رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قم با اشاره به مخاطبان کتابخانه های عمومی اذعان داشت: در سال ۹۱ ارتباط بیشتر جوانان و خانواده ها با کتابخانه باید در اولویت قرار گیرد و این موضوع باید در کمیته های مربوطه از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.


وی ادامه داد: با توجه به کثرت مراکز آموزش عالی و حوزی در استان، مطالعه کتاب و بهره گیری از منابع بالاست که متاسفانه در آمار رسمی کتابخانه ها گنجانده نمی شود.

فرماندار قم ضمن تشکر و قدردانی از شهرداران و بخشداران و کلیه اعضای انجمن، سال ایده آلی را برای مقوله کتابخوانی در استان قم ترسیم کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.teifuqeiisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما