پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : 5647
حجازی بیان کرد:

اولین اتوبوس آمبولانس کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اولین اتوبوس آمبولانس كشور در اختیار استان قم قرار گرفته است كه مجهز به 16 تخت و یك تخت ICU می باشد.
اولین اتوبوس آمبولانس کشور در قم
به گزارش قم نیوز، سیدشمس الدین حجازی، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم روز پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم از افزایش مراكز اورژانس قم به ۱۷ مركز و آمبولانس های جاده ای به ۲۲ دستگاه و در اختیار گرفتن یك دستگاه اتوبوس آمبولانس برای اولین بار در قم خبر داد.

وی ادامه داد: درنوروز سال گذشته این كمیته سه مركز اورژانس و ۱۶ آمبولانس جاده ای در اختیار داشت.

حجازی اضافه كرد: اولین اتوبوس آمبولانس كشور در اختیار استان قم قرار گرفته است كه مجهز به ۱۶ تخت و یك تخت ICU می باشد.

وی گفت: مراكز درمانی و بهداشتی ویژه ایام نوروز آماده خدمت رسانی به زائران و مسافران از ساعات اولیه صبح تا پایان شب در ساعت ۲۲ است.

حجازی با بیان اینكه مركز بهداشتی و درمانی استان قم در سال گذشته مقام اول را در كشور كسب كرد افزود: به همین دلیل طراحی و انتشار بروشور ملی بر عهده این استان گذاشته شد.

وی از آمادگی ۱۵ آمبولانس برای پشتیبانی عملیات های ویژه خبر داد و افزود: تعداد اكیپ پزشكی برای خدمات پزشكی اطراف حرم در لحظه تحویل سال از ۸ به ۱۱ اكیپ افزایش یافته است.

حجازی از بازرسی اماكن توزیع مواد غذایی و توقیف و اعدام مواد غذایی فاسد و نمونه گیری آب استان در ساعات مختلف خبر داد و بر آمادگی مراكز درمانی دولتی و خصوصی استان قم و تامین نیاز دارویی و خونی تاكید كرد.

ستاد تسهیلات زائران استان قم امروز با تشكیل ۱۴ كمیته از جمله كمیته نظارت بر مساجد و نمازخانه ها، بهداشت و درمان، حمل و نقل و ترافیك، تنظیم بازار و توزیع ارزاق، مالی ـ پشتیبانی، نظارت بر اماكن اقامتی، خدماتی و زیارتی، خدمات شهری و رفاه عمومی و اسكان و با هدف خدمت رسانی و تسهیل زائران و مسافران نوروزی استان قم آغاز به كار كرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.o0k2yt095a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما