پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 5651
در مدارس و مساجد بین راهی صورت می گیرد؛

توزیع 10 هزار جلد کتاب پیرامون احادیث سفر

قم نيوز : قم نیوز: مرتضی اسماعیلی‌طبا گفت: در مدارس و مساجد بین راهی 10 هزار جلد کتاب پیرامون احادیث سفر، آشنایی با زندگی حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران توزیع می‌شود.
توزیع 10 هزار جلد کتاب پیرامون احادیث سفر
به گزارش قم نیوز، مرتضی اسماعیلی‌طبا ظهر امروز در مراسم آغاز به کار ستاد تسهیلات نوروزی که در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز برگزار شد، اظهار داشت: توجه به مباحث فرهنگی در سال جدید با تشکیل این کمیته آغاز خواهد شد و استان قم ظرفیت توجه بیشتر به مباحث فرهنگی را دارد.

وی ادامه داد: ۳۰ هزار جلد کتاب مرتبط با ایام سفر و نوروز میان دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی به منظور توزیع در مبادی ورودی سطح استان پخش شد.

مسوول کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد تسهیلات نوروزی ابراز داشت: در مدارس و مساجد بین راهی نیز ۱۰ هزار جلد کتاب با عنوان "۴۰ حدیث نوروزی" پیرامون احادیث سفر، آشنایی با زندگی حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران توزیع می‌شود.

اسماعیلی‌طبا تصریح کرد: با توجه به اینکه ضریح امام حسین (ع) آخرین سالی است که در قم بوده و در سال جدید به کربلا منتقل می‌شود، هماهنگی‌های لازم به منظور بازدید زائران و مسافران نوروزی از دوم تا ۱۲ فروردین ماه ۹۱ از کارگاه ساخت ضریح صورت گرفته است.

به گفته وی بنرهایی با عنوان خوشامدگویی به زائران و راهیان نور در ۱۰ منطقه سطح شهر نصب شده است.

استاندار قم نیز در پایان سخنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، گفت: ظرفیت استان قم و فرصت‌هایی که در آن وجود دارد با توجه و اهتمام بیشتر مدیران و مسوولان شکوفا می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی‌پور اذعان داشت: انتظار می‌رود که فعالیت‌های فرهنگی در ایام نوروز محور اصلی برنامه‌ها قرار گیرد.

وی بیان کرد: ۱۵ میلیون مسافر در سال گذشته وارد قم شدند که باید امسال نیز این تعداد در شعاع فعالیت فرهنگی قرار گیرند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.wawct1aqzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علي محمد
كاري كه شمادرترويج آيات واحاديث سفرنموده ايدپسنديده وموردتقديراست