پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 5864
با حضور فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه صورت گرفت؛

معرفی معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب

قم نيوز : قم نیوز: با حضور فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگ کننده سپاه علی ‌بن ‌ابیطالب برگزار شد.
معرفی معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب
به گزارش قم نیوز، در این مراسم مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به نامگذاری سال جدید همت، آمادگی و برنامه‌ریزی صحیح را از ملزومات تحقق اهداف شعار امسال برشمرد.

حجت الاسلام سید حسن اکبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از مجموعه‌های تحقق بخش منویات مقام عظمای ولایت دانست و اظهار داشت: سپاه پیشگام در عرصه‌های مختلف بوده که پیروزمندانه و با اقتدار پیش می‌رود و سپاه علی بن ابیطالبنیز با اهدای شهدای گرانقدر خود گام مهمی در این عرصه برداشته است.

مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب نیز در ادامه با اشاره به شهدای شاخص سپاه قم در سال گذشته عنوان کرد: خشنودی شهدا در این است که در پیروی از راه امام و مقام عظمای ولایت تردید به خود راه ندهیم و باید تلاش کنیم خود را به کمال مطلوب مورد نظر آنها برسانیم.

در این مراسم از تلاش‌های سید مهدی رضویان پس از ۳۰ سال خدمت در سپاه پاسداران تجلیل شد و سید رضا فقیهی به‌عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب  معرفی شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.p8nbjh8ve9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما