?>?> ایران امروز مقتدرترین کشور در حوزه خلیج فارس است | قم نیوز
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 6391
در مراسم چهلم شهادت تکاوران سپاه عنوان شد؛

ایران امروز مقتدرترین کشور در حوزه خلیج فارس است

قم نيوز : قم نیوز: مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سه تن از تکاوران سپاه علی بن ابیطالب قم در مسجد اعظم برگزار شد.
ایران امروز مقتدرترین کشور در حوزه خلیج فارس است
به گزارش قم نیوز، در این مراسم که شامگاه یکشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار شد، آیت الله امینی، امام جمعه قم، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، حجت الاسلام موسی پور، استاندار قم، سرهنگ صبوری، مسوول ایثارگران نیروی زمینی سپاه پاسداران، مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه علی ‌بن ابیطالب قم، سردار مهدی توکلی، فرمانده انتظامی استان و تعدادی از بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و در ادامه نیز مداحان در مصائب اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی و نوحه سرایی پرداختند.

ارائه گزارش سرگرد رفیعی، فرمانده عملیاتی سپاه علی بن ابی طالب قم از مناطق عملیاتی شمال غرب و چگونگی مقابله سپاه با گروهک‌های ضد انقلاب بخش دیگری از برنامه‌های این بزرگداشت بود.

هر چه امروز داریم به برکت خون پاک شهدا است
جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه نیز در این مراسم با بیان اینکه هر چه امروز داریم به برکت خون پاک شهدا است افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون انواع دسیسه‌ها را برای سرکوب و سقوط نظام اسلامی به کار بستند که ترور، تحریم و مجهز کردن گروهک‌های ضد انقلاب در این راستا بوده است.

مجتبی ذوالنور یکی از راه های مقابله دشمنان با نظام اسلامی را استفاده از تنوع های قومی در کشور دانست و افزود: دشمنان قبل از انقلاب در برخی از نقاط حساس کشور و استان‌های مرزی این زمینه را ایجاد کردند تا از این راه بین مردم تفرقه ایجاد کنند.

وی ادامه داد: این سه شهید عزیر در زمانی که مردم در تعطیلات عید نوروز به سر می‌بردند و برای تفریح و تفرج به مسافرت رفته بودند، دلاورانه در کوه‌های سر به فلک کشیده شمال غرب به دلیل حفظ امنیت و آرامش در کشور جان خود را فدا کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ایران امروز مقتدرترین کشور در حوزه خلیج فارس است
وی در ادامه گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا در عرصه‌های مختلف علمی به پیشرفت های بزرگی دست یافته است و به جرأت می توان گفت امروز مقتدرترین کشور در حوزه خلیج فارس، ایران اسلامی است.

ذالنور با بیان اینکه امروز دشمن هزینه حمله به کشورمان را بسیار گزاف و سنگین می بیند افزود: ایستادگی مقتدرانه نیروهای مسلح در نقاط مختلف کشور باعث شده است تا دشمنان مجبور شوند به پای میز مذاکره آیند و با امتیاز دهی، غنی سازی ۲۰ درصد ایران را بپذیرند.

شهیدان روح‌الله شکارچی، محمد سلیمانی و سعید غلامی شهروز از پاسداران گردان تکاور لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب  بودند که در راستای اجرای مأموریت مقابله با گروهک پژاک در نقطه صفر مرزی در ارتفاعات جاسوسان به درجه رفیع شهادت رسیدند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.onik49ne65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما