پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 6045
مدرسی خبر داد:

کسب رتبه پنجم دوچرخه سواری کوهستان

قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: تیم قم در پایان نخستین مرحله رقابت‌های لیگ کوهستان باشگاه‌های کشور در جایگاه پنجم ایستاد.
کسب رتبه پنجم دوچرخه سواری کوهستان
به گزارش قم نیوز، سیدجعفر مدرسی  اظهار کرد: تیمی متشکل از جوانان مستعد و توانمند دوچرخه سواری قم به رقابت‌های کوهستان دوچرخه سواری باشگاه‌های کشور اعزام شده بودند که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتند.

وی با اشاره به زمان، مکان و نحوه برگزاری رقابت‌های مرحله نخست لیگ دوچرخه سواری کوهستان باشگاه‌های کشور، اضافه کرد: در پایان این مرحله از رقابت‌ها سکوی نخست کراس کانتری در اختیار مقاومت و ترافیک قرار گرفت و تیم قم در میان تیم‌های مدعی جایگاه خوب پنجم را کسب کرد.

نایب رییس هیئت دوچرخه سواری استان قم بیان داشت: نخستین مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان باشگاه‌های کشور در ماده کراس کانتری، با قهرمانی تیم‌های مقاومت همدان در جوانان و ترافیک تهران در بزرگسالان به پایان رسید.

وی ابراز کرد: بر اساس برنامه ریزی و اعلام فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان، مرحله نخست لیگ دوچرخه سواری کوهستان باشگاه‌های کشور از دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه به مدت دو روز و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان کردستان برگزار شد.

مدرسی خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران شرکت کننده در این مرحله از رقابت‌های لیگ دوچرخه سواری کوهستان باشگاه‌های کشور، در تلاش برای کسب عناوین برتر، رقابت‌های خود را در شهرستان سنندج و در دامنه کوه آبیدر برگزار کردند.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌های کوهستان باشگاه‌های کشور و در ماده کراس کانتری ۱۹ تیم در رده سنی جوانان و ۱۶ تیم در رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان رده‌بندی تیم‌های برتر اعلام شد.

نایب رییس هیئت دوچرخه سواری استان قم افزود: در رده سنی جوانان دوچرخه سواری کوهستان باشگاه‌های کشور، تیم دوچرخه سواری جوانان مقاومت همدان با کسب ۲۴۲ امتیاز در صدر ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی این مرحله شد.

وی اضافه کرد: بعد از تیم همدان صدرنشین رقابت‌های مرحله نخست، تیم دوچرخه سواری جوانان دهگلان (الف) با ۱۴۳ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد، تیم جوانان هیئت دوچرخه سواری تفت با ۱۴۱ امتیاز سوم شد، تیم دوچرخه سواری شاهین سنندج با ۱۳۳ امتیاز در رده چهارم ایستاد و تیم هیئت دوچرخه سواری استان قم با کسب ۵۲ امتیاز رتبه پنجم را به دست آورد.

مدرسی بیان داشت: همچنین تیم دوچرخه سواری کندوان چالوس با ۳۲ امتیاز ششم شد، تیم دوچرخه سواری قروه کردستان با ۳۲ امتیاز در رده هفتم ایستاد، تیم دهگلان (ب) با ۲۰ امتیاز هشتم شد تا بدین ترتیب مرحله نخست به پایان برسد.

وی یادآور شد: در حالی که قم در رده سنی بزرگسالان تیمی به این مسابقات اعزام نکرد، تیم‌های ترافیک (الف) و (ب) تهران، دهگلان (الف)، فولاد ماشین نکا، هیئت تفت، هیئت بیجار، نیروی هوایی عقاب، مقاومت همدان، هیئت خراسان جنوبی، اطلس (الف) و سیستان و بلوچستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.t93rak9znpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما