سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 6301
مدرسی خبر داد:

نخستین دوره لیگ دوچرخه‌سواری جوانان

قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری نخستین دوره رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری جوانان خبر داد.
نخستین دوره لیگ دوچرخه‌سواری جوانان
به گزارش قم نیوز، جعفر مدرسی اظهار کرد: دوچرخه‌سواری از جمله رشته‌های فعال و پر مخاطب ورزشی است که در قم استعدادهای بسیاری زیادی در رده‌های سنی پایه دارد و نیاز است که این استعدادها در قالب لیگ ساماندهی شوند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات لیگ این امکان را به هر هیئت ورزشی می‌دهد که بیش از پیش به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آن رشته ورزشی پی ببرند که هیئت دوچرخه‌سواری نیز در نظر دارد این امکان را در بین نیروهای مستعد رشته دوچرخه‌سواری به وجود بیاورد.

نایب رییس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که امسال برای توسعه بیش از پیش رشته ورزشی دوچرخه‌سواری در قم در نظر گرفته‌ایم، برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته در رده سنی جوانان است.

وی اظهار داشت: سال گذشته چندین مسابقه دوچرخه‌سواری در سطح استان برگزار کردیم و تا حد زیادی نیروهای مستعدی را در این رشته شناسایی کرده‌ایم و اکنون فرصت برگزاری رقابت‌های لیگ به هیئت این امکان را می‌دهد که گام‌های موثرتری برای رشد و توسعه این رشته ورزشی برداریم.

مدرسی با اشاره به تمهیدات هیئت دوچرخه‌سواری برای برگزاری نخستین دوره رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری رده سنی جوانان استان قم، بیان کرد: شرکت در این رقابت‌ها برای عموم نوجوانان و جوانان علاقمند به دوچرخه‌سواری آزاد است.

وی یاد‌آور شد: برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها تعاملی نزدیک با تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان قم داریم و در واقع برای آغاز این دوره از مسابقات گام نخست را با دعوت از دانش‌آموزان مقطع متوسطه برداشتیم.

نایب رییس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم اضافه کرد: مدارک لازم برای شرکت در این رقابت‌ها تکمیل فرم ثبت نام، دو قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه است و تمام دانش‌آموزانی که در این مسابقات شرکت کنند به صورت رایگان عضو هیئت دوچرخه‌سواری استان قم خواهند شد.

وی با اشاره به رشته‌هایی که قرار است رقابت‌های لیگ رده سنی جوانان دوچرخه‌سواری قم در آنها برگزار شود، بیان کرد: کوهستان، سایکل توریست و کورسی سه رشته‌ای هستند که در حال حاضر در کشور نیز مسابقات آن در قالب لیگ و قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

مدرسی تصریح کرد: قم ظرفیت بالایی در رشته ورزشی دوچرخه‌سواری دارد و بعد از یک سال دوری از مسابقات لیگ امسال تیمی متشکل از جوانان آینده‌دار دوچرخه‌سواری قم را به رقابت‌های لیگ دسته اول کوهستان اعزام کردیم که عملکرد آنها در مرحله نخست با کسب مقام پنجم قابل توجه بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.gb0urhbf8iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما