چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 6173
سوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود؛

نشست "درنگی نو در باورهای مهدوی" در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه قم از برگزاری نشست "درنگی نو در باورهای مهدوی؛ معیارهای درستی دیدار یا ملاقات" در سوم اردیبهشت‌ماه در قم خبر داد.
نشست "درنگی نو در باورهای مهدوی" در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدابراهیم معصومی با اشاره به آغاز فعالیت انجمن علمی مهدویت از ۱۱ آبان‌ماه سال گذشته اظهار کرد: این انجمن از آبان‌ماه سال گذشته با دریافت مجوز از سوی شورای عالی تصویب و نیز چاپ و انتشار مجله پژوهشی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: این انجمن اهدافی مانند بازشناسی، تولید و تعمیق دانش امامت و مهدویت در حوزه علمیه قم را در دستور کار خود قرار داده است.

دبیر انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه قم عنوان داشت: ساختارهایی مانند گروه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، ارتباطات و همکاری‌های علمی، اطلاع‌رسانی و طرح و برنامه در انجمن علمی مهدویت تشکیل شده است.

معصومی با اشاره به فعالیت‌های انجمن علمی مهدویت حوزه گفت: این انجمن پیرامون مهدویت و نشانه‌های ظهور سلسله نشست‌های علمی را برگزار می‌کند.

وی از برگزاری دومین نشست علمی انجمن مهدویت با عنوان "درنگی نو در باورهای مهدوی؛ معیارهای درستی دیدار یا ملاقات" خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام علی‌اکبر مهدی‌پور در این نشست به عنوان استاد حضور داشته و محمد صادق جعفری، عبدالرحیم کارگر و جواد جعفری ناقدان این نشست علمی هستند.

دبیر انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: نخستین نشست انجمن علمی مهدویت با عنوان خروج یمانی و تطبیق‌های معاصر برگزار شد که حجت‌الاسلام کورانی نظریه‌پرداز حوزه مهدویت در آن به ایراد سخنانی پیرامون خروج یمانی در عصر ظهور پرداخت.

نشست "درنگی نو در باورهای مهدوی؛ معیارهای درستی دیدار یا ملاقات" سوم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن همایش انجمن‌های علمی حوزه واقع در بلوار جمهوری کوچه شماره دو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.yaqct1azpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما