شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 6485

داوران مسابقه صبای قم و مس کرمان مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در هفته سی و سوم مسابقات لیگ بر‌تر را معرفی کرد.
داوران مسابقه صبای قم و مس کرمان مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در هفته شانزدهم از دور برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.

در حالی که سی و سومین هفته از یازدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور به صورت همزمان روز یکشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، صبای قم قرار است در آخرین دیدار خانگی خود به مصاف تیم فوتبال مس کرمان برود.

اختلاف ۹ امتیازی صبا و مس در جدول
دیدار صبای قم و مس کرمان در یکی از ۹ دیدار همزمان سی و سومین هفته لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

این در حالی است که قضاوت این مسابقه را شاهین حاج بابایی به عنوان داور وسط بر عهده دارد، بهرام کیانی کمک داور اول این دیدار است و حسن قاسمی به عنوان کمک داور دوم و جمشید دانش مهر به عنوان داور ذخیره دیگر اعضای تیم داوری این مسابقه حساس به شمار می‌روند، ضمن اینکه یدالله باعزم ناظر این بازی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتبال صبای قم با کسب ۴۸ امتیاز در مکان چهارم جدول ایستاده است. صبای قم از ۳۲ بازی قبل خود ۱۲ پیروزی مقابل تیم‌های لیگ برتری کسب کرده است و شانس اصلی چهارمین سهمیه فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

این در حالی است که در هفته سی و سوم مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور علاوه بر دیدار صبای قم و مس کرمان، بازی‌های بسیار حساس دیگری نیز برگزار می‌شود که در تعیین جایگاه نهایی ۱۸ تیم لیگ برتری در پایان لیگ یازدهم تاثیر گذار خواهد بود.

توجه صبای قم به دربی اصفهان و جدال نفت با داماش
همزمان با دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در قم، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دیداری حساس که قطعا نگاه مدعیان هم به آن خواهد بود مقابل همشهری مدعی خود یعنی ذوب آهن اصفهان صف آرایی می‌کند.

در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران و همزمان با سایر دیدارها، تیم‌های تهرانی راه آهن و پرسپولیس در جدالی حساس به مصاف یکدیگر می‌روند تا دو تیم برای جدایی از تیم‌های انتهای جدولی تلاش خود را از سر گرفته و به دنبال صعود به مکان‌های بالای جدول باشند.

همزمان با این دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و داماش گیلان نیز به میزبانی تیم حسین فرکی مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند که این دیدار با توجه به حضور تیم دو تیم در بالای جدول برای دیگر مدعیان حساسیت زیادی دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.v8pbjh8en9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما