سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 6572
امراللهی عنوان کرد:

کاهش زمان پاسخگویی به شهروندان از 30 روز به 3 روز

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری قم گفت: مدت زمان پاسخگویی از طریق این سامانه به مسائل و مشکلات شهروندان از یک ماه به سه روز کاهش یافته است.
کاهش زمان پاسخگویی به شهروندان از 30 روز به 3 روز
به گزارش قم نیوز، محمد امراللهی  در خصوص عملکرد شهرداری قم در زمینه پاسخگویی اظهار داشت: شهرداری تلاش می‌کند که مشکلات شهروندان را در کمترین زمان ممکن برطرف کند و در مدیریت جدید شهرداری مسئله رضایت ارباب رجوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نسبت به گذشته تقویت شده است، گفت: افزایش چشمگیر تماس شهروندان با این سامانه نشان دهنده مثبت بودن روند خدمات ارائه شده است.

مدیر مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با اشاره به اینکه مناطق شهرداری قم به این سامانه متصل هستند، گفت: سیستم‌های این سامانه برای تقویت روند خدمات دهی به مردم به صورت گسترده تقویت شده است و با نصب نرم‌افزارها و تامین سخت‌افزارهای لازم تلاش کرده‌ایم که حداکثر مدت زمان پاسخگویی به مردم از طریق این سامانه را به سه روز کاهش دهیم و این مسئله رضایت مردم را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این پاسخگویی از طریق این سامانه گاهی یک ماه به طول می‌انجامید، بیان داشت:‌ در فروردین ماه امسال بیش از هشت هزار نفر از مردم قم با سامانه تماس برقرار کردند، این در حالی است که این رقم در فروردین سال گذشته هزار و ۷۰۰ تماس بود.

امراللهی با اشاره به اینکه درباره فعالیت‌های این سامانه از سوی شهرداری از روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی استفاده شده است، گفت: با وجود افزایش میزان تماس‌ها شاهد کاهش مدت زمان پاسخگویی هستیم و این مسئله نشانگر موفقیت در اجرای برنامه‌های طراحی شده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.zb0urhbs5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما