دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 8214
از طریق سامانه 137 صورت گرفت؛

پاسخگویی به تماس 22 هزار شهروند قمی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری قم از پاسخگویی به بیش از 22 هزار تماس شهروندان و زائران از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه خبر داد.
پاسخگویی به تماس 22 هزار شهروند قمی
به گزارش قم نیوز، محمد امراللهی اظهار داشت: ۲۲ هزار و ۶۳۳ نفر از شهروندان و زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) با مرکز مدیریت شهری سامانه ۱۳۷ در چهار ماه اول سال جاری تماس گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به حسن توجه شهردار قم به میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری، رویکرد شهرداری به سمت حل مشکلات شهری شهروندان در مدت زمان کوتاه است.

مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری قم با شاره به آمار مقایسه‌ای عملکرد شهرداری قم در چهار ماهه اول سال ۹۱ نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته گفت: با توجه به دستور شهردار قم مبنی بر تقویت این سامانه شاهد افزایش چشمگیر تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ هستیم.

امراللهی افزود: با اطلاع‌رسانی دقیق در سطح شهر و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و اتصال مناطق هشت گانه شهرداری به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شاهد ارتباط مستمر و مستقیم مردم با مسئولان مدیریت شهری هستیم.

وی عنوان کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بین شهروندان و زائرین با مسئولان شهری است و روزانه جمع کثیری از زائرین و شهروندان برای رفع مشکلات شهری با این سامانه تماس می‌گیرند.

مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری قم اضافه کرد: این سامانه به صورت شبانه روزی و بدون وقفه برای پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان و زائرین فعال است.

وی اذعان داشت: با توجه به ۲۲ هزار و ۶۳۳ مورد تماس در مدت یاد شده در خصوص پاسخگویی تلفنی به شهروندان و زائرین ۴۵۰ درصد رشد داشته‌ایم.

امراللهی با اشاره به ظرفیت و توان اجرایی شهرداری قم برای رفع سریع و فوری مشکلات ملموس در سطح شهر با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات موجود بیان کرد: پیگیری عملیاتی و میدانی، نظارت دقیق بر اجرا و صحت عمل، بازرسی هوشمندانه برای پاسخگویی صحیح و موثر به پیام‌های شهروندان و زائرین از اقدامات این مرکز است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.q97rak9xtpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما