دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : 6743

پیگیر ارتقای کیفی ناوگان حمل و نقل قم - ساوه هستیم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با اشاره به مشکلات موجود در زمینه جابجایی مسافران در مسیر قم - ساوه گفت: از سال 89 پیگیر ارتقای ناوگان حمل و نقل این مسیر هستیم ولی هنوز پاسخی نگرفته‌ایم.
پیگیر ارتقای کیفی ناوگان حمل و نقل قم - ساوه هستیم
به گزارش قم نیوز، قاسم باقری امروز در حاشیه بازدید از ناوگان حمل و نقل قم - ساوه با تاکید بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد:‌ یکی از مشکلات مطرح شده درباره ناوگان حمل و نقل قم - ساوه اتوبوس‌های فرسوده است.

وی با اشاره به مصوبه اخیر دولت در مورد جلوگیری از تردد مینی‌بوس‌های فرسوده تاکید کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد که از تردد مینی‌بوس‌های فرسوده جلوگیری کند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای بهسازی ناوگان مینی‌بوسرانی گفت: ما در سال ۸۹ نسبت به درخواست ۹۵ دستگاه مینی‌بوس اقدام کردیم تا با ارائه تسهیلات این مینی‌بوس‌ها جایگزین مینی‌بوس‌های فرسوده شود.

وی گفت: متاسفانه با وجود پیگیری‌های صورت گرفته هنوز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

باقری ضرورت توجه به وضعیت ظاهری ناوگان حمل و نقل جاده قم - ساوه را مورد تاکید قرار داد و افزود: جداسازی مینی‌بوس‌های دانشجویان دختر و پسر به ویژه در ساعاتی که با ازدحام جمعیت روبه‌رو هستیم باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه باید تسهیلات لازم برای مسافران در این مسیر مهیا شود گفت: یکی دیگر از مشکلات مطرح شده جابجایی بیش از ظرفیت مسافر است که باید جلوی این مسئله نیز گرفته شود.

ناگفته نماند که به دلیل تحصیل دانشجویان قمی در دانشگاه‌های ساوه همه روزه خیل عظیمی از جمعیت دانشجویان در مسیر قم - ساوه تردد می‌کنند که ناوگان حمل و نقل این مسیر دارای مشکلات بسیاری بوده و تردد دانشجویان در این مسیر به وسیله مینی‌بوس‌های فرسوده صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.ab0urhbzfiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما