چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 8642

با افزایش 10 درصدی کرایه‌ها، اتوبوس‌های VIP فعال می شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: در صورت تعدیل کرایه‌های اتوبوس امید است که امکان استفاده از اتوبوس‌های VIP فراهم شود.
با افزایش 10 درصدی کرایه‌ها، اتوبوس‌های VIP فعال می شوند
به گزارش قم نیوز، قاسم باقری امروز با اشاره به آغاز هدفمندی یارانه‌ها از سال ۸۹ اظهار داشت: با اجرای این قانون نرخ بنزین و گازوئیل افزایش پیدا کرد و درصدی بابت جبران افزایش نرخ گازوئیل به کرایه‌های ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد: ماه‌های متمادی نرخ کرایه‌های ماشین ثابت ماند ولی موارد دیگر مانند نرخ دستمزد، حق بیمه، لاستیک، روغن و قطعات یدکی وسایل حمل و نقل افزایش پیدا کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم افزود: ثابت ماندن درآمد حمل و نقل جاده‌ای و از طرف دیگر افزایش هزینه‌ها از جمله مشکلات این بخش بود.

وی با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بیشتر استان‌های کشور صورت گرفته است، گفت: به همین دلیل برای رانندگان اتوبوس صرف نمی‌کند با ماشین‌های مناسب و کرایه‌های قبلی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان قم فعالیت کنند.

باقری خاطرنشان کرد: این دوگانگی سبب شد حمل و نقل استان نتواند رشد کند ولی با پیگیری‌های انجام شده اخیرا اجازه افزایش ۱۰ درصدی نرخ کرایه‌های اتوبوس ویژه داده شده که امیدواریم مقرون به صرفه باشد تا اتوبوس‌های VIP را از مبدأ استان فعال کنیم.

وی عنوان کرد: به عنوان مثال کرایه مسافر از استان قم به مشهد ۱۴ هزار تومان بوده و از مشهد به قم ۱۷ هزار تومان است، بنابراین این تضادها سبب کاهش خدمت‌رسانی به طور ویژه به مسافران استان می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم یادآور شد: در صورت تعدیل کرایه‌های اتوبوس امید است که امکان استفاده از اتوبوس‌های VIP فراهم شود.

وی در عین حال تاکید کرد: سخت‌گیری در تعدیل نرخ کرایه‌های اتوبوس سبب وارد آمدن لطمه به حمل و نقل جاده‌ای می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.abwurhb05iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما