شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 7269
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد:

بارگذاری اطلس فرهنگی در سامانه سمتا

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از بارگذاری اطلس فرهنگی در سامانه سمتا خبر داد.
بارگذاری اطلس فرهنگی در سامانه سمتا
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد زادهوش با اشاره به تهیه اطلس فرهنگی اظهار کرد: اکنون ۳۰ جلد اطلاعات اطلس فرهنگی با استفاده از ۳۰ هزار منبع و مأخذ آماده شده و مستندسازی لازم در خصوص آن انجام شده است.

وی از بارگذاری اطلس فرهنگی در سامانه سمتا خبر داد و افزود: معاونت فرهنگی تبلیغی به منظور ترویج طبقه‌بندی اطلاعات براساس مناطق تبلیغی این اطلس را بارگذاری کرده است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: در این اطلس اطلاعاتی در زمینه آموزش و پرورش، اقتصاد، امکانات و خدمات رفاهی، امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی، جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و مردم‌شناسی ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: امکان دسترسی عموم در بخشی از این اطلس فراهم شده بنابراین مردم می‌توانند اطلاعات تکمیلی خود را شامل متن، تصویر، فیلم و اسناد در این پایگاه قرار دهند.

زادهوش عنوان داشت: آگاهی از پیشینه و سابقه فرهنگ دینی منطقه تبلیغی به مبلغان کمک می‌کند تا به برنامه‌های عملیاتی متقن و حساب شده برای حضور در مناطق تبلیغی دست پیدا کنند.

وی با اشاره به مطالب دیگر ارائه شده در اطلس فرهنگی عنوان داشت: سمت و سوی اصلی اطلس فرهنگی در حوزه فرهنگ دینی، شخصیت‌های دینی، مساجد و پایگاه‌های فرهنگی، امامزاده‌ها، کتابخانه‌ها و آثار دینی و مذهبی است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه تبدیل اطلس فرهنگی به برنامه و بارگذاری آن در سامانه سمتا از سال گذشته آغاز شده است، گفت: ۳۰ جلد اطلاعات اولیه اطلس فرهنگی بارگذاری شده، ولی به روز سازی و بارگذاری منابع این اطلس در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.vdeiw6d01giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما