دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : 7347
علیزاده پورنیا:

به کسب مدال بین المللی کشتی امیدوارم هستم

قم نيوز : قم نیوز: فرنگی‌کار قمی عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با جدیت آماده رقابت‌های جام بین‌المللی آزوماش می‌شوم زیرا در این رقابت‌ها به دنبال کسب نخستین مدال بین‌المللی هستم.
به کسب مدال بین المللی کشتی امیدوارم هستم
به گزارش قم نیوز، هادی علیزاده پورنیا  اظهار کرد: در حال حاضر زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات بسیار خوبی را برگزار می‌کنیم و طی روزهای آینده راهی رقابت‌های بین‌المللی جام آزوماش خواهیم شد.

وی با اشاره به شرایط خوب و آمادگی مطلوب خود در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، ادامه داد: از اینکه در یکی از معتبرترین رقابت‌های کشتی فرنگی تقویم فیلا عضو تیم ملی هستم خوشحالم و قطعا پاسخ اعتماد کادر فنی را خواهم داد.

قهرمان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال ۲۰۱۲ افزود: آرزوی هر کشتی‌گیری حضور موفق در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان است و با حضور آماده در این رقابت‌ها تلاش می‌کنم که مدال طلا را به دست آورم.

وی با بیان اینکه امیدوارم حضور در جام بین‌المللی آزوماش در اوکراین با کسب نتیجه‌ای مطلوب همراه شود، بیان کرد: من در تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۴ کیلوگرم رقبای بزرگی دارم و حضور در مسابقات جام بین المللی آزوماش در حضور کشتی‌گیران مطرح این وزن برایم افتخار بزرگی است که امیدوارم با کسب نتیجه‌ای مطلوب همراه شود.

علیزاده پورنیا با بیان اینکه بعد از مدال طلای قهرمانی آسیا و مدال طلای جام جهانی قصد دارم خودم را در این جام معتبر نشان دهم، تصریح کرد: هم در مسابقات آسیایی و هم در انتخابی المپیک و جام جهانی تلاش کردم تا ثابت کنم که توانایی همراهی تیم ملی در مسابقات مهم برون مرزی را دارم و خوشحالم از اینکه سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از این مهم به سادگی نگذشت و فرصت را به من داد تا خودم را در این جام بین‌المللی در اوکراین نشان دهم.

وی اظهار داشت: در تمرینات آماده سازی تیم ملی تلاش زیادی انجام دادم زیرا رقابت‌های آزوماش که مطمئنا از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار بالایی قرار خواهد داشت، تنها به شکست حریفان فکر می‌کنم و یقینا به دنبال کسب مدال هستم.

علیزاده پورنیا با اشاره به انگیزه‌ خود برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان همراه با تیم ملی بزرگسالان تاکید کرد: رقابت‌های جهانی و کسب مدال از این رویداد مهم در ادامه فعالیتم در کشتی و هم در زندگی‌ام یکی از اولویت‌های مهم خواهد بود.

وی یادآور شد: سال گذشته که به لطف خدا و دعای خیر پدر و مادرم توانستم در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در کره جنوبی به مقام نخست و مدال طلا دست پیدا کنم، این موفقیت کمک زیادی به من کرد تا بتوانم با تلاش بیشتر به جام جهانی و انتخابی المپیک بروم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.0qma2bq1mla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما