سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 7519
دبیر هیئت والیبال قم خبر داد:

برگزاری مسابقات لیگ والیبال بزرگسالان در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت والیبال استان قم از برگزاری دوره جدید رقابت‌های لیگ رده سنی بزرگسالان والیبال باشگاه‌ها در قم خبر داد.
برگزاری مسابقات لیگ والیبال بزرگسالان در قم
به گزارش قم نیوز، سید روح‌‌لله شفیعی امروز در قم اظهار کرد: هیئت والیبال استان قم در دو یا سه سال گذشته دستاوردهای بسیار خوبی از برگزاری پیکارهای لیگ این رشته ورزشی در شهر مقدس قم کسب کرده است و برگزاری رقابت‌های لیگ را در سطحی وسیع‌تر پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۸۹ که نخستین دوره رقابت‌های لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم با شرکت شش تیم برگزار شد، بازیکنان شاخص و مستعدی توسط مربیان فعال والیبال قم از دل رقابت‌های لیگ شناسایی شده و در قالب تیم‌های استانی در لیگ و قهرمانی کشور این رشته شرکت کردند.

دبیر هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ یک رشته ورزشی محاسن بسیار زیادی دارد که یکی از آنها امکان ارزیابی تمام والیبالیست‌های فعال قم و شناسایی توان و استعداد آنها برای تشکیل تیم‌های قوی استان در پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور است.

وی بیان کرد: بعد از برگزاری دو دوره موفق رقابت‌های لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم و همچنین نخستین دوره رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان در آغاز سال جاری، هیئت والیبال در نظر دارد امکانات و شرایط خوبی را برای برگزاری رقابت‌های لیگ والیبال بزرگسالان قم فراهم کند.

شفیعی با بیان اینکه تیم‌های علاقمند به شرکت در لیگ رده سنی بزرگسالان والیبال قم می‌توانند برای ثبت‌نام به دفتر هیئت والیبال قم مراجعه کنند اضافه کرد: در حال حاضر درگیر برگزاری مطلوب و شایسته رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور هستیم که در گروه پنجم مقدماتی با شرکت پنج تیم به میزبانی هیئت والیبال استان قم در سالن شهید محمود رضائیان قم در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: در این رقابت‌ها تیم‌های والیبال امید قم، تهران، مرکزی، چهار محال و بختیاری و البرز به مدت چهار روز به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت دو تیم به جمع تیم‌های برتر مرحله بعد صعود کنند.

دبیر هیئت والیبال استان قم ابراز داشت: در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری نیز درگیر برگزاری نخستین دوره رقابت‌های لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم بودیم که در پایان رقابت هشت تیم برترین‌های خود را شناخت.

شفیعی تصریح کرد: خوشبختانه باید بگویم که والیبال قم به ظرفیتی رسیده است که هم‌اکنون در هر دو بخش مردان و بانوان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور و همچنین پیکارهای والیبال قهرمانی کشور دارای نمایندگان پرقدرت باشد.

دبیر هیئت والیبال استان قم عنوان داشت: از دیگر موضوعاتی که پیشرفت والیبال قم را در سال‌های اخیر نشان می‌دهد، حضور بانوان والیبالیست قم در تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان است که موجب شد تا قم نیز در تیم ملی دارای نماینده باشد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.f052yt0kna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما