چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 7564
دهناد:

رفع مشكلات اصناف موجب تعالی و پیشرفت جامعه خواهد شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس مجمع امور صنفی تولیدی – خدمات فنی قم با تاكید بر رفع موانع موجود بر سر راه اصناف و بازاریان گفت: رفع مشكلات اصناف موجب تعالی و پیشرفت جامعه در زمینه های مختلفی خواهد شد.
رفع مشكلات اصناف موجب تعالی و پیشرفت جامعه خواهد شد
به گزارش قم نیوز، سید جواد دهناد به مناسبت فرارسیدن یکم تیرماه روز اصناف با تبریک این روز اظهار داشت: جامعه اصناف و بازاریان همواره در تمامی سیاست های اقتصادی دولت همگام مردم و مسوولان بوده اند لذا رفع مشكلات آنان یك ضرورت است.

وی در ادامه با تاكید بر نگاه فرابخشی مسوولان به موانع و مشكلات اظهار داشت: مدیران و مسوولان بایستی به جلساتی كه در راستای رفع معضلات برگزار خواهد شد نگاه فرابخشی داشته باشند چرا كه در این صورت مشكلات حل خواهد شد.

دهناد تصریح کرد: بدون نگاه فرابخشی مسوولان به مسائل مربوط به جامعه، توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف فراهم نخواهد شد و موانع و مشكلات رفع نمی شود.

رییس مجمع اومدر صنفی تولیدی-خدمات فنی قم با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون نظام صنفی، خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلاتي که در زمينه اصناف در قم وجود دارد نياز است که تمام دستگاه ها براي رفع آن ها اصناف را ياري کنند.

دهناد لازمه شکوفایی و رسیدن به مرز خودکفایی کشور در بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی را برداشتن موانع و مشکلات صنفی اصناف دانست و افزود: در شرایط کنونی اصلی ترین مشکلات واحدهای صنفی کشور بالابودن عوارض شهرداری، مالیات بالا وبیمه نبودن واحدهای صنفی می باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۱ به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: حل مشکلات واحدهای صنفی از ضروریات می باشد وکمک موثری را به واحدهای صنفی در جهت رسیدن به توسعه اقتصادی، افزایش میزان تولید و افزایش صادرات می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همزمان با روز اصناف با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مجمع امور صنفی تولیدی خدمات فنی قم اولین یادواره شهدای نانوا را برگزار می نماید.

دهناد بیان داشت: این یادواره بعد از ظهر در مسجد رضائیه واقع در میدان سعیدی با سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.9052yt0koa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما