چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 77

مزاحم تلفنی اورژانس 115 قم روانه زندان شد

قم نيوز : قم نیوز: فردی که بار‌ها با تماسهای خود برای اورژانس ۱۱۵ قم مزاحمت ایجاد می‌کرد با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی قم دستگیر شد.
مزاحم تلفنی اورژانس 115 قم روانه زندان شد
به گزارش قم نیوز، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده فردی ۳۲ ساله که از طریق تلفن همراه بار‌ها با اورژانس ۱۱۵ قم تماس بی‌مورد می‌گرفت و با این کار در امر خطیر امدادرسانی این مرکز مزاحمت ایجاد می‌کرد، با همکاری دادستانی و عوامل نیروی انتظامی استان دستگیر شد.

علیرضا باقری افزود: این فرد که به علل واهی باعث ایجاد مزاحمت می‌شد و خطوط اورژانس ۱۱۵ را اشغال می‌کرد پس از دستگیری و صدور قرارداد بازداشت، و روانه زندان شد.

وی تصریح کرد: وجود مزاحمت‌های تلفنی یکی از مشکلات اورژانس ۱۱۵ است و این قبیل اعمال به نوعی تهدیدکننده سلامت جامعه تلقی می‌شوند. افراد مزاحم با مشغول کردن خطوط ارتباطی، قدرت تصمیم‌گیری همکاران را در ماموریت‌های امدادی کاهش می‌دهند.

شایان ذکر است بیشتر مزاحمت‌های تلفنی از سوی گروه سنی نوجوانان صورت می‌گیرد و در ایام تعطیلی مدارس، مزاحمت‌‌ها به اوج خود می‌رسد. بنابراین لازم است اولیای خانه و مدرسه خطرهای این عمل نادرست را به فرزندان و دانش‌آموزان گوشزد کنند.

انتهای پیام/م
https://qomnews.ir/vdcjz.eauuqeaffs.html
نام شما
آدرس ايميل شما