سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 7863
در پایان مسابقات قهرمانی استان معرفی شدند؛

برترین‌های کاراته کای نوجوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌‌های کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان قم با معرفی افراد و تیم‌های برتر اوزان مختلف به پایان رسید.
برترین‌های کاراته کای نوجوانان قم
به گزارش قم نیوز، مسابقات کاراته انتخابی رده سنی نوجوانان قم با شرکت مدعیان این رده سنی از باشگاه‌ها و تیم‌های فعال کاراته در استان قم برگزار شد و امروز نفرات برتر خود در اوزان مختلف این رده سنی را شناخت.

در پیکارهای قهرمانی کاراته نوجوانان استان قم، کاراته‌کاران بیشتر باشگاه‌های فعال کاراته در قم حضور داشتند که رقابت‌ خود برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی یکی از سکوهای اول تا سوم مسابقات قهرمانی کاراته نوجوانان قم را در اوزان مختف برگزار کردند و نفرات برتر معرفی شدند.

این مسابقات در رده سنی نوجوانان، بین مدعیان کاراته استان قم در حالی به انجام رسید که با توجه به پایان سال تحصیلی و فراغت بیشتر نوجوانان کاراته کا، استقبال از آن نسبت به رقابت‌های قبلی کاراته در قم بیشتر شده بود.

مدعیان اوزان مختلف که در رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان قم شرکت کرده بودند، در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم رقابت نزدیک و دیدنی با یکدیگر داشتند که در نهایت برترین‌ها شناسایی شدند.

در پایان این پیکارها در رقابت‌های بخش انفرادی علی اکبر بختیاری، کمیل ابوالحسنی، سعید خنی‌پور، محمدرضا محب الرحمان، علیرضا باقر زاده، محمد امین ابوالحسنی، حسین ابراهیم‌زاده، علیرضا نجاتی و امیرحسین جوادی با غلبه بر دیگر رقبای خود به مقام نخست دست یافته و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شدند.

در حالی که در این دوره از پیکارها نزدیک به ۱۵۰ کاراته از ۲۵ باشگاه فعال کاراته قم با یکدیگر به رقابت پرداختند، برترین‌های اوزان مختلف این شانس را دارند که در قالب تیم قم به رقابت‌های قهرمانی و همچنین لیگ‌های باشگاه‌های کشور اعزام شوند.

این در حالی است که فدراسیون کاراته از اردیبهشت ماه فراخوان ثبت نام را به هیئت‌های کاراته استان‌های مختلف از جمله هیئت کاراته استان قم ارسال کرد و بیش از ۱۰۰ تیم تا کنون آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.vdeiw6dcmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما