چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 7879

سپاهیان آماده سربازی امام زمان هستند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی‌بن ابی‌طالب(ع) گفت: سپاهیان قم با پیاده‌روی به سمت جمکران برای سربازی و ایثار در رکاب امام زمان(عج) آماده می‌شوند.
سپاهیان آماده سربازی امام زمان هستند
به گزارش قم نیوز، مهدی مهدوی‌نژاد امروز در حاشیه پیاده‌روی سپاهیان و نیروهای مسلح استان قم از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران ضمن تبریک میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: امیدواریم برکات این میلاد عظیم به روح شهدای اسلام به ویژه شهدای سپاه علی‌بن ابی‌طالب(ع) که در ماه شعبان سال گذشته به فیض شهادت نائل شدند، برسد.

وی با ادای احترام به روح مطهر و ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران افزود: امام خمینی(ره) راه چگونه زیستن و معنای واقعی انتظار را به ما آموخت.

فرمانده سپاه علی‌بن ابی‌طالب(ع) با اشاره به برنامه پیاده‌روی سپاهیان و نیروهای مسلح استان قم در آستانه نیمه شعبان هر سال گفت: سپاهیان در این روز همگام با مردم باوفا و بصیر قم به پیشواز جشن‌های میلاد امام زمان(عج) می‌روند.

وی سپاهیان را فرزندان مردم ایران دانست و بیان کرد: پرسنل سپاه هر سال در روز ۱۴ شعبان‌المعظم و با بیرق‌های رنگارنگ مزین به نام ائمه اطهار(ع) و به عنوان سربازان امام عصر(عج) در این مسیر گام بر می‌دارند تا به جهانیان اعلام کنند که ما سربازان اسلام و قرآن بوده و از حریم نظام اسلامی پاسداری خواهیم کرد.

مهدوی‌نژاد با تاکید بر آمادگی پیش از ظهور گفت: پیاده‌روی امروز بیان‌گر این حقیقت است که سپاهیان خود را آماده می‌کنند تا در رکاب امام زمان(عج) به سربازی و پاسداری از اسلام بپردازند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.mqma2bq4ola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما