پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 7898
نجاتی خبر داد:

ثبت قرارداد 12 بازیکن جدید در باشگاه صبا

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم از ثبت قرارداد 12 بازیکن جدید در باشگاه صبا خبر داد.
ثبت قرارداد 12 بازیکن جدید در باشگاه صبا
به گزارش قم نیوز، حسین نجاتی اظهار داشت: در مهلت نقل و انتقالات تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور، با وجود اینکه برخی از بازیکنان فصل گذشته از صبای قم جدا شدند اما به سبب اینکه گل محمدی جوان و با انگیزه سرمربی تیم صبای قم شد، با نظر وی با بازیکنان بسیار خوبی تا این لحظه به توافق رسیده ایم و قرار داد ۱۲ نفر آنها را برای حضور در لیگ جدید ثبت کرده ایم.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر همه شرایط در صبای قم خوب است و با توجه به اینکه تیم ما در اردوی یک هفته ای خود در سرعین اردبیل برنامه های بدنسازی خوبی را زیر نظر کادر فنی اجراء کرد، الان هم در ترکیه به سر می بریم و قطعا با آمادگی کامل به لیگ فصل جدید می رویم.

وی با اشاره به آغاز دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبای قم، خاطرنشان کرد: با تصمیم کادر فنی، دور جدید تمرینات تیم بعد از دوره فشرده بدنسازی، از امروز در ترکیه برگزار می شود و با توجه به انجام تمرینات تاکتیکی و بازیهای تدارکاتی که تا قبل از آغاز لیگ برتر برگزار می شود، به آمادگی کامل خواهیم رسید.

نجاتی با ابراز خرسندی از حمایت مسوولان باشگاه از تیم فوتبال صبای قم، تاکید کرد: یقینا این تیم پرقدرت می‌تواند با شروع رقابت های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم جنگنده‌ای برای مصاف با حریفان باشد.

صبای قم با آمادگی کامل به لیگ دوازدهم می‌آید
سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیمی خوب و آماده داریم و مطمئنا با یحیی گل محمدی صبا تیم موفقی خواهد بود.

وی ابراز داشت: در پایان رقابت های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صبا به جایگاه بسیار خوبی دست یافت و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، این مهم سبب شده است که مردم قم و علاقمندان به فوتبال به دقت فعالیت های باشگاه برای تشکیل یک تیم قوی در لیگ دوازدهم را زیر نظر بگیرند.صبا پرقدرت و با روحیه وارد لیگ دوازدهم می‌شود
وی عنوان کرد: برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی ترکیه شده ایم تا با استفاده از شرایط آب و هوایی تمرینات خوبی را نیز انجام داده و با آمادگی خوبی دست پیدا کنیم و بعد از یک هفته تمرین در ترکیه به تهران باز خواهیم گشت، ضمن اینکه در حال حاضر تیم در موقعیت بسیار خوبی از هر نظر به سر می برد تا با روحیه وارد لیگ دوازدهم شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: صبای قم بعد از پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس در اردیبهشت ماه گذشته، با تغییراتی رو به رو شد اما با مدیریت خوب مجموعه صبا، تیم بسیار خوبی تشکیل شده است و تصور می کنم صبای قم عملکرد بسیار خوبی در مسابقات لیگ دوازدهم خواهد داشت.

وی اظهار داشت: دو هفته تا آغاز بازی های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باقی مانده و در این مدت آنچه که بیش از همه برای هماهنگی و آمادگی صبای قم مهم است، بازی های تدارکاتی خواهد بود که قطعا مورد توجه کادر فنی نیز هست.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.n052yt0jja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما