چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 8631

صبا در آبادان جایگاه خود را در جدول تثبیت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: در مسابقه این هفته با صنعت نفت آبادان انتظار ما از بازیکنان صبای قم ارائه بازی خوب همراه با کسب سه امتیاز خواهد بود تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول تثبیت کنیم.
صبا در آبادان جایگاه خود را در جدول تثبیت می‌کند
به گزارش قم نیوز، حسین نجاتی امروز در قم اظهار داشت: با توجه به اینکه در جدول رده‌بندی تنها یک امتیاز سبب ایجاد اختلاف بین جایگاه‌های چهار تیم بالای جدول است، با توجه به وضعیت آب و هوای شهر آبادان پیش‌بینی بازی سختی را مقابل صنعت نفت آبادان داریم ولی امیدوار هستیم که سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

وی بیان کرد: صنعت نفت آبادان تیم خوبی است اما بازیکنان صبای قم نیز در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برند و قطعا برابر این تیم بازی خوبی ارائه خواهند کرد، ضمن اینکه تیم صبا به دنبال کسب حداکثر امتیاز است تا شرایط خود را در جدول لیگ تثبیت کند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تا پایان لیگ دوازدهم تمام مسابقات لیگ برتر برای ما پر‌اهمیت و به یک اندازه سخت و دشوار است، اضافه کرد: نکته مهم این است که بازیکنان ما برای این دیدار خارج از خانه انگیزه کافی دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه کسب سه امتیاز از دو دیدار قبل خارج از خانه موجب افزایش انگیزه بازیکنان صبا شده است، یادآور شد: سه امتیاز بازی با صنعت نفت آبادان بسیار تعیین‌کننده است زیرا نفتی‌ها نیز در انتهای جدول به دنبال بهبود وضعیت خود هستند.

نجاتی عنوان کرد: بازی هفته ششم لیگ برتر بسیار سخت است زیرا هم صبا و هم صنعت نفت آبادان با انگیزه کسب سه امتیاز بازی می‌کنند و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند، ضمن اینکه باید انتظار این را داشت که هر دو تیم بازی فیزیکی ارائه ‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: تیم صبای قم در این فصل لیگ برتر، با آمادگی روحی و جسمی خوبی در مقابل حریفان خود به میدان رفته است و تا این هفته نیز توانسته‌ایم در بین تیم‌های بالای جدول جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهیم.

وی افزود: از لحاظ فنی کاملا مشخص است که تیم ما دارای شرایط و کیفیت خوبی است و این را در بازی با پرسپولیس در آخرین بازی خارج از خانه خود نیز دیدیم و این هفته در مصاف با صنعت نفت آبادان می‌توانیم بازی‌ را ببریم تا مدعی بمانیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.teofuqemvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما