دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 8076

در قم فقط 2 پایگاه جاده ای هلال احمر فعال است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از فعالیت تنها دو پایگاه جاده ای در جاده قم- تهران و محور سلفچگان خبر داد.
در قم فقط 2 پایگاه جاده ای هلال احمر فعال است
به گزارش قم نیوز، دكتر خلیل الله سائلی روز دوشنبه در نخستین نشست طرح همای رحمت اظهار داشت: یكی از نیازهای اساسی قم، احداث پایگاه های جاده ای جهت نجات جان آسیب دیدگاه در سوانح جاده ای است.

وی خاطر نشان كرد: متاسفانه با تمام تلاش هایی كه تاكنون صورت گرفته هنوز استان دارای دو پایگاه جاده ای است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان از منظر تردد زائرین و وسایل نقلیه گفت: استان قم به منزله شاهراهی است كه به تمامی نقاط ایران متصل می شود و به دلیل تردد فراوان خودروها نیازمند احداث پایگاه های جاده ای بیشتری در محورهای مواصلاتی به استان است.

سائلی ورود ۲۰ میلیون مسافر در طول سال به قم را نیازمند ایجاد زیر ساخت ها دانست و گفت: در استان تنها دو پایگاه جاده ای به صورت فعال در جاده قم- تهران و محور سلفچگان وجود دارد.

وی اضافه كرد: این در حالی است كه جاده های دیگر همچون قم- كاشان، قم –گرمسار ، قم –اصفهان كه منتهی به استان است خالی از پایگاه های امدای است.

وی با درخواست از خیرین برای ورود به این عرصه گفت: با این اقدام می توان در جهت حضور سریع در صحنه حادثه و كمك به آسیب دیدگان گامی بزرگ برداشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.mq4a2bqxela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما