پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 8137

ویسی یک رقیب جدی است

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: ویسی برای ما تا پیش از مسابقه یک دوست صمیمی است، اما در میدان مسابقه رقیب جدی وی خواهیم بود.
ویسی یک رقیب جدی است
به گزارش قم نیوز، ناصر بختیاری‌زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: دلیل عدم حضور یحیی گل‌محمدی در این نشست خبری حضور وی در تمرینات تیم در ورزشگاه یادگار امام قم بود.

وی در خصوص دیدار حساس صبا و پیکان در آغاز لیگ دوازدهم بیان داشت: با توجه به حضور عبدالله ویسی در رأس کادر فنی تیم پیکان، این تیم حریف خوب و قابل احترامی است ولی فوتبال امروز بر اساس تغییرات و تحولات آن جذاب و تماشایی است و ما در دیدار هفته نخست به دنبال پیروزی در خانه هستیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: خوب می‌دانیم که احتمالا عبدالله ویسی تفکراتی را که سال گذشته در تیم صبای قم داشت در تیم پیکان تغییر داده است ولی ویسی برای ما تا پیش از مسابقه یک دوست صمیمی است، اما در میدان مسابقه رقیب جدی وی خواهیم بود.

وی ابراز داشت: به محض آغاز بازی حساس هفته نخست با پیکان تهران، تلاش و کوشش بسیاری برای پیروزی خواهیم داشت، زیرا استراتژی ما در این فصل کسب پیروزی در تمام دیدارهای خانگی است تا همچون فصل گذشته موفق عمل کنیم.

بختیاری‌زاده اضافه کرد: بازیکنان ما نسبت به سال گذشته در کیفیت بهتری قرار دارند، ما مهره‌های بسیار بهتری جذب کرده‌ایم و نفرات جدیدی که به تیم فوتبال صبای قم پیوسته‌اند به مراتب شرایط و توانایی بالاتری از بازیکنان جدا شده از تیم صبا دارند.

وی ابراز امیدواری کرد تماشاگران قمی در این دیدار حمایت کاملی از تیم صبای قم داشته باشند و صبا به پشتوانه آنها در لیگ دوازدهم و لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: با توجه به دو اردوی آماده‌سازی بسیار خوبی که در اردبیل و ترکیه برگزار کرده‌ایم و همچنین شروع به موقع تمرینات و برنامه‌های تدارکاتی از نظر روحی، جسمی و وحدت تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.enak49n605k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما