شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 8159

صبای قم صدرنشین لیگ برتر فوتبال شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم بعد از دوره‌های هفتم و یازدهم لیگ برتر فوتبال بار دیگر در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به صدر جدول رده‌بندی راه یافت.
صبای قم صدرنشین لیگ برتر فوتبال شدند
به گزارش قم نیوز، سرپرست باشگاه صبای قم امروز در قم با تمجید از عملکرد تیم فوتبال صبای قم در دیدار برابر پیکان تهران که به پیروزی تیم صبای قم و کسب نخستین سه امتیاز این فصل انجامید اظهار داشت: تیم ما در این دیدار صددرصد به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز بود اما شاید پیش‌بینی کسب چنین نتیجه‌ای سخت بود ولی با همت و تلاش بازیکنان ما حاصل شد.

محسن رمضان‌بیگی تصریح کرد: تیم صبای قم در این دیدار فراتر از آن چیزی که همگان تصور داشتند بازی کرد و در واقع یک بار دیگر ثابت کردیم که صبا تیم بزرگ و قابل احترامی است و از این هفته به بعد بیشتر از این تیم در لیگ دوازدهم خواهید شنید.

وی اضافه کرد: کار ما هفته به هفته سخت‌تر از گذشته می‌شود اما این را هم با اطمینان می‌گویم که از صبای قم هفته به هفته بیشتر و بیشتر خواهید شنید، زیرا تازه بخشی از توانایی و توانمندی بازیکنان ما در لیگ برتر این فصل به نمایش درآمده است.

سرپرست باشگاه صبای قم ادامه داد: در شبی که چندین بازیکن کلیدی و ترکیب اصلی صبای قم در میدان مسابقه حضور نداشتند، همه دیدند که جوانان جویای نام و با انگیزه صبا چگونه مقابل تیم فوتبال پیکان تهران با بازی خوب خود چشم‌نوازی کردند.

وی بیان کرد: شاید قبل از بازی تصور این بود که تیم ما پیکان را دست کم بگیرد، اما خدا را شکر اینگونه نشد و در شبی به‌یادماندنی توانستیم با شکست پر گل تیم فوتبال پیکان تهران به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کنیم.

رمضان‌بیگی عنوان کرد: خوشبختانه تیم ما اسکلت اصلی خود از فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر را حفظ کرده و در شرایط کنونی نیز بازیکنان ما در آمادگی کاملا مطلوبی به سر می‌برند و خوشبختانه در این دیدار به خوبی توانستند شایستگی‌های خود را نشان داده و با کنترل جریان مسابقه بهترین بازی خود را به نمایش گذاشته و مزد برتری خود را با کسب پیروزی و سه امتیاز بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از اینکه در لیگ یازدهم موفق به کسب مقام چهارم لیگ برتر شدیم و تیم به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه یافت، امسال هم چیزی شبیه به فصل قبل از آغاز بازی‌ها در صدر جدول رده‌بندی قرار داریم و همانند آن سال هر هفته که از لیگ می‌گذرد قوی‌تر، منسجم‌تر و با انگیزه بیشتر به مصاف حریفان می‌رویم.

سرپرست باشگاه صبای قم تاکید کرد: قطعا صبای قم بازی به بازی بهتر خواهد بود و برای هر بازی نیز با تدابیر کادر فنی مجرب ما با روشی متفاوت در زمین مسابقه قرار می‌گیرد تا ثابت شود که صبای قم امسال تیم قابل انعطافی است و می‌تواند مقابل هر حریفی با روشی جدید و شکلی متفاوت بهترین بازی خود را در لیگ دوازدهم ارائه دهد.

تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری چهار بر صفر مقابل تیم فوتبال پیکان تهران در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را تصاحب کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.n8vbjh8zo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما