شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 8369

ناوهای دشمن را به آهن‌پاره تبدیل می‌ کنیم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب گفت: ناوهای دشمن در خلیج فارس و دریای عمان را کاملاً زیر نظر داریم و می‌دانیم که چگونه در روز موعود این ناوها را به آهن پاره‌هایی تبدیل کنیم.
ناوهای دشمن را به آهن‌پاره تبدیل می‌ کنیم
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) که با حضور آیت الله کعبی برگزار شد، به بیان نکاتی در خصوص کفر و نفاق از منظر قرآن کریم پرداخت و با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد گفت: در عملیات مرصاد خداوند به واسطه رزمندگان اسلام سیلی محکمی بر صورت دشمنان اسلام نواخت و این سیلی‌ها هنوز هم ادامه دارد.

وی افزود: امروز مسعود رجوی جزو منافقین به حساب نمی‌آید او به جبهه کفر پیوسته است، جبهه‌ای که آمریکا آن را رهبری می‌کند.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب ادامه داد: امروز کسانی که در داخل، این کشور را با شعب ابی‌طالب مقایسه می‌کنند و ته دل مردم را نسبت به مسائلی از قبیل تحریم‌ها و جنگ خالی کرده و این‌گونه وانمود می‌کنند که ما در مقابل آمریکا چاره‌ای جز تسلیم نداریم، جزو منافقین هستند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه امروز به دلیل داشتن تجهیزات نظامی پیشرفته و رزمندگان جان بر کف از هرگونه تهدیدی، ترس و واهمه‌ای نداریم، اظهار داشت: تمام تحرکات دشمنان ما در خلیج فارس در حال رصد است و کوچک‌ترین اقدام آنان از منظر ما پنهان نیست.

وی افزود: امروز ناوهای دشمن در خلیج فارس و دریای عمان را کاملاً زیر نظر داریم و می‌دانیم که چگونه در روز موعود این ناوها را به آهن پاره‌هایی تبدیل کنیم که مایه ذلت و خواری آمریکا در جهان شود.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طاب ادامه داد: آنهایی که نسبت به قدرت موشکی کشور آگاهی دارند و می‌دانند که در صورت کوچک‌ترین خطایی از سوی رژیم صهیونیستی، دیگر اثری از این رژیم در زمین باقی نخواهد ماند، چرا که باید ایران را در شعب ابی‌طالب بدانند.

مهدوی نژاد گفت: سپاه هرگز از دفاع ازانقلاب اسلامی دست بر نمی‌دارد و این دفاع منحصر به زمان و مکان خاصی نیست و نخواهد بود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) نیز با بیان اینکه خانواده معظم شهدا بانیان اصلی انقلاب اسلامی و موجب دل گرمی رهبر معظم انقلاب هستند اظهار داشت: این کشور تا زمانی که خانواده معظم شهدا و مردم انقلابی را دارد، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت‌الاسلام سیدحسن اکبری افزود: دنیا در شرایط سختی به سر می‌برد و تنها یک گام مانده تا دشمن ذلیل و خوار شود.

در این همایش، خانواده‌های معظم شهدا در ادامه این مراسم به قرائت دعای سمات پرداخته و با حضور بر سر مزار شهدای گمنام مدفون شده در جوار حسینیه ثارالله ستاد سپاه علی بن ابی طالب(ع) و اهدای شاخه گل، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

همچنین از پدران شهیدان شکارچی، سلیمانی، غلامی شهروز و خبیر و فرزندان شهیدان موسوی‌نژاد، احمدی تبار، عاصمی و جمراسی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.-n6t23nxwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما