يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 8685

مهره‌ساز در ریاست هیئت تیراندازی قم ابقاء شد

قم نيوز : قم نیوز: حسین مهره‌ساز با کسب حداکثر آراء همچنان در مسوولیت ریاست هیئت تیراندازی استان قم باقی ماند.
مهره‌ساز در ریاست هیئت تیراندازی قم ابقاء شد
به گزارش قم نیوز، مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان قم به منظور تعیین رییس جدید این هیئت، با حضور نواب نوری دبیر فدراسیون تیراندازی کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی، رسول منعم و جعفر رضایی‌نژاد مدیر کل، معاون توسعه ورزش و مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در این مجمع که با حضور ۱۵ نفر از جمع ۱۷ عضو مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان قم برگزار شد، حسین مهره ساز برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیئت تیراندازی قم انتخاب شد.

دیگر کاندیدای ریاست هیئت تیراندازی استان قم کریم حیدری از تیراندازان پیشکسوت و با سابقه استان قم بود که در عرصه داوری و مربیگری این رشته ورزشی چهره نام آشنایی است.

در جدال دو کاندیدا بحث و موضوعات مختلفی برای احراز ریاست چهار ساله هیئت تیراندازی استان قم مطرح شد که رقابت بین هر دو را بسیار داغ و پر حرارت کرده بود تا اینکه تمام نگاه‌ها به شمارش آراء اعضای مجمع دوخته شد تا رییس جدید انتخاب شود.

در حالی که ۱۷ نفر واجد شرایط رای دادن برای تعیین رییس جدید هیئت تیراندازی استان قم بودند، زهرا شیبانی نایب رییس هیئت تیراندازی و مرتضی مختاری مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش در این جلسه غیبت داشتند و به همین خاطر ۱۵ نفر رای خود را به گلدان انداختند.

با شمارش آراء ماخوذه، واجدین شرایط رای دادن در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان قم تعداد ۱۳ رای خود را به حسین مهره ساز و تعداد ۲ رای خود را به کریم حیدری دادند تا بدین ترتیب مهره ساز بار دیگر مسوولیت ریاست هیئت تیراندازی استان قم را بر عهده بگیرد.

انتخاب حسین مهره‌ساز به عنوان رییس جدید هیئت تیراندازی استان قم در حالی صورت گرفت که وی در دو دوره قبلی نیز این مسوولیت را بر عهده داشت و با دور جدید چهار ساله ریاست در این هیئت، این امکان را دارد که برای مدت ۱۲ سال متوالی رییس هیئت تیراندازی استان قم باقی بماند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.vavct1aqwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما