شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 88428
منبع : خبرگزاری فارس

بررسی نقاط ضعف فوتبال قم با حضور مسوولان فدراسیون

قم نيوز : مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم در فاصله حدود 9 ماه تا پایان دوره چهار ساله آن با حضور مسوولان فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان قم در آخرین یکشنبه اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
بررسی نقاط ضعف فوتبال قم با حضور مسوولان فدراسیون
بررسی نقاط ضعف فوتبال قم با حضور مسوولان فدراسیون
به گزارش قم نیوز هیأت فعلی فوتبال استان قم در آخرین ماه‌های دوره چهار ساله خود به سر می‌برد، هیأتی که در سال‌های 1391 و 1395 توسط اعضای مجمع انتخابات خود در حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان به انتخاب کریم بهرامی رای داده است.

زمستان امسال دومین دوره چهار ساله ریاست کریم بهرامی رسما به پایان می‌رسد و آنهایی که موافق یا مخالف حضور وی در راس این هیأت پرمخاطب و البته پرحاشیه ورزشی هستند، باید منتظر مجمع انتخابات باشند، مجمعی که ظاهرا قرار است پیش از زمستان در فصل بهار وضعیت ماه‌های آینده فوتبال قم را مشخص کند.

جالب‌تر این است که سال گذشته در همین ایام مجمع هیأت فوتبال استان قم با حضور مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع تشکیل شد، مجمعی که حرف و حدیث بسیار داشت و سرانجام در آن رای‌گیری صورت گرفت و بهرامی در مسند خود باقی ماند.

همانند سال گذشته امسال نیز مجمع هیأت فوتبال استان قم با هدف بررسی عملکرد رئیس این هیات برگزار می‌شود، به همین منظور فدراسیون فوتبال که در ماه‌های اخیر پس از رفتن مهدی تاج به شکل سرپرستی اداره می‌شود با ارسال نامه‌ای به هیأت فوتبال قم تاریخ برگزاری این مجمع را اعلام کرده و باید در این تاریخ مجمع تشکیل شود.

خبرها حکایت از این دارد که احتمالا این مجمع شکل مجمع فوق‌العاده نیز به خود بگیرد، اتفاقی که در هیات‌های ورزشی بر اساس نارضایتی برخی از اعضای مجمع و با درخواست و امضای آنها به فدراسیون‌ها رخ می‌دهد، این اتفاق اگر هفته آینده در قم بیافتد نخستین مجمع فوق‌العاده تاریخ ورزش قم شکل می‌گیرد و بار دیگر تنور خاموش فوتبال قم را روشن می‌کند.

در این مجمع، رئیس یا سرپرست فدراسیون فوتبال رئیس مجمع خواهد بود و مسوولیت نایب‌رئیسی مجمع بر عهده مدیر کل ورزش و جوانان استان قم است، همچنین طبق لیست سال گذشته مجمع هیات فوتبال قم، دیگر اعضای این مجمع شامل رئیس هیأت فوتبال، نماینده باشگاه‌های فوتسال و فوتبال قم، نماینده داوران آقا و خانم، نماینده مربیان آقا و خانم، نماینده بازیکنان آقا و خانم و مسوول انجمن فوتبال آموزش و پرورش است که مجموعا 14 نفر می‌شوند.

برخی از اعضای حاضر در مجمع هیأت فوتبال که با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال تقاضای برگزاری مجمع فوق‌العاده داده‌اند، بدون اینکه نامشان فاش شود می‌گویند در چند روز گذشته تماس‌های بسیار زیادی از برخی افراد داشتند تا از تصمیم خود در این خصوص منصرف شوند!

در هر حال با اعلام تاریخ برگزاری مجمع هیأت فوتبال قم، این مجمع برای روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شده، مجمعی که برگزاری آن قطعی است زیرا نامه برگزاری مجمع از سوی فدراسیون به هیأت قم اعلام شده و این مجمع باید در تاریخ مقرر تشکیل شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjoxeo.uqeo8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما