قم نيوز : رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: برای تعیین مدیریت جامعه الزهرا رهبر معظم انقلاب پیشنهاد حضور یک بانوی توانمند را مطرح کردند که این پیشنهاد با حضور خانم برقعی در این جایگاه به سرانجام رسید.
دانش آموخته های جامعه الزهرا در پست های مدیریتی استفاده می شوند
دانش آموخته های جامعه الزهرا در پست های مدیریتی استفاده می شوند
به گزارش قم نیوز آیت الله مرتضی مقتدایی در مراسم معارفه مدیر جامعه الزهرا که در تالار بیداری برگزار شده بود، ضمن قدردانی از تلاش های حجت الاسلام محمودی و ابراز خرسندی از حضور یک بانوی انقلابی در جایگاه مدیریتی جامعه الزهرا اظهار کرد: امیدوار هستیم مدیریت جدید بتواند به صورت شایسته و با اهتمام بیشتری در این نهاد انقلابی خدمت کند.

وی با بیان اینکه گزارش ها حاکی از عملکرد خوب بانوان در مسوولیت حوزه خواهران در پنج استان کشور است، عنوان کرد: حضور یک بانوی انقلابی در جامعه الزهرا نیز می تواند اقدامی موثر در پیشبرد توانمندی زنان در جامعه باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران با تاکید براینکه برخی زمزمه ها مبنی برناتوانی بانوان در چنین مسوولیتی تاکید داشت، تصریح کرد: اما حضور بانوان و عملکرد شایسته آنان در استان های کشور نشان از موفقیت روز افزون آنان دارد و مسوولیت ها نیز به صورت موفقیت آمیز انجام می شود و نتیجه ای بسیار متفاوتی را شاهد هستیم.

وی با تاکید براینکه توانمندی های بانوان در مدیریت موجب شد پیشنهاد انتصاب یک بانو بر منصب مدیریت جامعه الزهرا از سوی دفتر رهبرمعظم انقلاب، مطرح شود،گفت: رهبر معظم انقلاب در پیامی اعلام کردند ترجیح ایشان براین است که یک بانو در این سمت قرار بگیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه براساس سفارش رهبر این موضوع در دستور کار قرار گرفت، گفت: با توافق صددرصدی در هیئت امنای جامعه الزهرا پس از نظر مساعد رهبر معظم انقلاب  به وجود آمد.

وی با اشاره به انتخاب خانم برقعی برای این سمت بیان کرد: حضور یک بانوی آگاه و آشنا به دروس دانشگاهی برای این جایگاه بسیار ضروری بود که از شروط قبولی این مسئولیت توسط ایشان مشروط بر حمایت بود.

آیت الله مقتدایی برنامه های مدیریتی خانم برقعی در اداره جامعه الزهرا را مورد توجه قرار داد و گفت: جا به جا نکردن افراد و ایجاد اتاق فکر در جامعه الزهرا از جمله برنامه های ایشان به شمار می رود که در تلاش است با انجام برخی برنامه ریزی ها در جامعه الزهرا ظرفیت های بالا و افراد متعهد و متفکر را جمع کنند از خواهرانی که سابقه خوب مدیریتی داشته اند بهره ببرد و با مشورت آنان به صورت برنامه ریزی شده این مجموعه علمی مدیریت شود.

آیت الله مقتدایی افزود: امیدوار هستیم با قبول مسئولیت ایشان بشود پیشرفت های خوبی در حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و جامعه الزهرا پیاده شود.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه انتخاب یک بانو در راس مدیریت جامعه الزهرا از ابتکارات رهبر معظم انقلاب به شمار می رود، گفت: امیدواریم این انتخاب توام با برکت باشد و مسوولیت یک بانو در راس امور مدیریتی جامعه الزهرا در حوزه های علمیه خواهران تاثیر بالایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده از محصولات حوزه های علمیه خواهران و دانش آموزانی که دانش را در مکتب فراگرفته اند و به مرحله تکامل رسیده اند در مسئولیت های دیگر مورد استفاده قرار دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkvnw.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما