يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : 97997
معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران:

همه فعالیت‌ها و فرآیندهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران در راستای دستیابی به افق ۱۴۱۴ باشد

قم نيوز : معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران گفت: زمانی که افق تعریف شده و البته قابل دستیابی در ۱۴۱۴ مرجعیت علمی حوزه های علمیه خواهران معرفی می شود، پس بایستی همه فعالیت ها، قالب ها، فرآیند ها و آیین نامه ها حرکت و دستیابی ما را جهت نیل به این هدف بزرگ و عظیم تضمین کند.
همه فعالیت‌ها و فرآیندهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران در راستای دستیابی به افق ۱۴۱۴ باشد
همه فعالیت‌ها و فرآیندهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران در راستای دستیابی به افق ۱۴۱۴ باشد
به گزارش قم نیوز خانم فاطمه کبری متولیان در نخستین اجلاس فصلی معاونت های پژوهشی مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران و سطح ۴ استان های کشور در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: این اجلاس در مستوی عالی ترین راهبران پژوهشی کشور، با هدف استانداردسازی همه فرآیندها، آیین نامه ها و فعالیت های پژوهشی آغاز به کار کرده است.

وی افزود: معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران امروز به این باور قطعی رسیده است که ترسیم دقیق افق فکری، فرآیندی و سازمانی آینده پیش رو، صرفا با حضور قطعی همه مدیران پژوهشی سراسر کشور قابل باور است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: رصد میدانی و داده های تک‌تک بزرگواران از وضعیت دقیق استانها، مراکز و مدارس ما را در تدوین دقیق، تصویب و اجرایی شدن آیین نامه ها، فرآیندها و قالب ها یاری رسانیده و خطا را به حداقل خواهد رساند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که افق تعریف شده و البته قابل دستیابی در ۱۴۱۴ مرجعیت علمی حوزه های علمیه خواهران معرفی می شود، پس بایستی همه فعالیت ها، قالب ها، فرآیند ها و آیین نامه ها حرکت و دستیابی ما را جهت نیل به این هدف بزرگ و عظیم تضمین کند.

خانم متولیان جمع حاضر را اصلی ترین و کانونی ترین جمع راهبر پژوهشی حوزه های علمیه خواهران جهت تدبیر و راهبری عام و خاص برای تولید دانش، راهبری دانش، کنش گری فعال دانش‌پژوهان و طلاب و اساتید پژوهشگر خواهر جهت نشر و انتقال آموزه‌های معرفتی با ابتناء بر مبانی بلند و عمیق دین مبین اسلام در عرصه سرزمین ایران اسلامی و اقالیم مختلف دنیا برای فراهم نمودن زمینه های مطالعاتی برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی معرفی کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0ono.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما