يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : 99438

نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود

قم نيوز : نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران به صورت مجازی و در ۳ روز متوالی با محوریت «نشاط علمی و معنوی در حوزه های علمیه خواهران» برگزار می شود.
نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود
نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود
به گزارش قم نیوز نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در ۳ روز متوالی و به صورت مجازی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

در این نشست ها همچنین حجج اسلام والمسلمین واحدی معاون امور حوزه ها، تهرانی معاون آموزش و قربانی رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران حضور دارند.

این نشست ها با محوریت «نشاط علمی و معنوی در حوزه های علمیه خواهران» از روز دوشنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۰ و از ساعت ۸ تا ۱۱ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در روز اول نشست ابتدا برنامه های نشست ۳ روزه از سوی حجت الاسلام والمسلمین واحدی تشریح می شود و در ادامه نیز حجت الاسلام المسلمین بهجت پور به سخنرانی خواهد پرداخت.

تشریح برنامه های معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران توسط حجت الاسلام والمسلمین تهرانی از دیگر برنامه‌های روز اول نشست خواهد بود.

در روز دوم نشست که روز سه شنبه برگزار می شود، معاون امور حوزه های علمیه خواهران به تشریح برنامه های این معاونت خواهد پرداخت و همین طور معاون آموزش مرکز نیز دیگر برنامه های این معاونت را تشریح می کند.

سومین روز نشست نیز روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه از ساعت ۸ صبح با ارائه گزارشی از برنامه های مرکز برنامه ریزی و نظارت توسط حجت الاسلام والمسلمین قربانی آغاز خواهد شد و در ادامه مدیران استانی ارائه بحث خواهند داشت.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور نیز پایان بخش برنامه های ۳ روزه نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc40qo.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما