يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 52852
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) خبر داد

درخشش فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا(س) در تبلیغ دین

قم نيوز : قم نیوز: مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) گفت: تاکنون 7 هزار بانوی طلبه غیرایرانی از 92 کشور جهان از این مؤسسه علمی فارغ‌التحصیل شده‌اند که فعالیت‌های تبلیغی دینی گسترده‌ای در کشورهای خود دارند.
درخشش فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا(س) در تبلیغ دین
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمود مدنی در دیدار با آیت‌الله سبحانی با اشاره به اینکه در حال حاضر 14 هزار بانوی طلبه در جامعه‌الزهرا‌(س) مشغول تحصیل هستند، اظهار کرد: از این تعداد طلبه، حدود 7 هزار نفر به صورت مجازی و غیرحضوری و حدود 7200 نفر به صورت حضوری در سطوح دو تا چهار در حال فراگیری علوم دینی هستند که از این تعداد حدود 1200 نفر غیرایرانی هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون 7 هزار بانوی طلبه غیرایرانی از 92 کشور جهان از این مؤسسه علمی فارغ‌التحصیل شده‌اند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون برخی از فارغ‌التحصیلان غیر ایرانی جامعه‌الزهرا‌(س) در کشورهای خود مشغول تدریس و فعالیت‌های تبلیغی دینی هستند که آثار خوبی نیز در پی داشته است.

مدنی افزود: یکی از فارغ‌التحصیلان آرژانتینی جامعه‌الزهرا‌(س) با ترجمه و انتشار 20 جلد کتاب درباره اسلام توانسته است منبعی برای معرفی صحیح دین در منطقه آمریکای لاتین فراهم آورد. همچنین برخی از فارغ‌التحصیلان این مرکز علمی با تأسیس مدرسه، آموزشگاه، حوزه علمیه یا شبکه‌های تلویزیونی توانسته‌اند فعالیت‌های تبلیغی چشمگیری در مناطق خود داشته باشند.

مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) با اشاره به فعالیت بخش فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا‌(س) گفت: با فارغ‌التحصیلان این مؤسسه علمی ارتباط داریم و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در پی برگزاری دوره‌های بازآموزی برای آنها هستیم.

وی در پایان از آیت‌الله سبحانی برای سخنرانی در مراسم آغاز سال تحصیلی جامعه‌الزهرا‌(س) و حوزه‌های علمیه خواهران دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb5wbs.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما