يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 6251

عرضه 300 عنوان کتاب از سوی انتشارات دارالحدیث

قم نيوز : قم نیوز: مسوول انتشارات موسسه انتشارات دارالحدیث از عرضه 300 عنوان کتاب از سوی این انتشارات در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
عرضه 300 عنوان کتاب از سوی انتشارات دارالحدیث
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدجعفر تجلی با اشاره به حضور انتشارات دارالحدیث در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: ۳۰۰ عنوان کتاب از سوی انتشارات دارالحدیث عرضه می‌شود که از این تعداد ۳۰ عنوان کتاب و نشریه در سال ۹۰ چاپ شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از عناوین کتاب‌های موسسه دارالحدیث شامل چندین جلد بوده و به طور معمول شامل کتاب‌های منبع و پایه مانند دانشنامه قرآن و حدیث و مجموعه قرآن و حدیث است.

مسوول انتشارات موسسه انتشارات دارالحدیث عنوان داشت: زمزمه عرفان مرحوم بهجت و شهادت‌نامه امام حسین(ع) از جمله کتاب‌هایی بوده که در سال گذشته مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه موسسه انتشارات دارالحدیث یک ناشر تخصصی محسوب می‌شود، گفت: اکثر کتاب‌های منتشر شده این موسسه در زمینه علوم حدیث و حدیث شیعه بوده و اکثر کسانی که به دارالحدیث مراجعه می‌کنند به دنبال منابع حدیثی هستند.

تجلی خاطرنشان کرد: برخی اوقات تحقیقات انجام شده در موسسه دارالحدیث درباره مسائلی بوده که حدیث نیست، ولی با معارف حدیثی سر و کار دارد.

وی عنوان داشت: کتاب اخباری‌گری شامل موضوعاتی درباره تاریخ، عقاید و معارف بوده که مورد استقبال فراوان قرار گرفته و ظرف مدت شش ماه دو مرتبه چاپ شده است.

مسوول انتشارات موسسه انتشارات دارالحدیث یادآور شد: دانشنامه قرآن و حدیث در ۱۶ جلد، منهج حدیثی شیخ حر عاملی در وسائل شیعه، حدیث اسلامی خواستگاه‌ها و سیر تطور، مثلث ایمان، حکمت نامه حضرت عبدالعظیم، اخباری‌گری تاریخ و عقاید، درآمدی بر تفسیر جامع روایی و آشنایی با حدیث از جمله کتاب‌هایی بوده که در سال ۹۰ برای نخستین بار به چاپ رسیده است.

وی التعلیقه الاستدلالیه علی تحریر الوسیله، الهدایا لشیعه ائمه الهدی جلد سوم، الهدایا لشیعه ائمه الهدی جلد چهارم، البضاعه المزجاه جلد چهارم، جرعه‌ای از زمزم عرفان، التصحیف فی متن الحدیث و مصابیح الانوار فی حل مشکلات الاخبار را از دیگر کتاب‌های منتشر شده چاپ اول موسسه انتشارات دارالحدیث در سال گذشته ذکر کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.tdviw6d0ygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما