دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 40450
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان قم
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد؛

لزوم تلاش برای افزایش رضایتمندی مردم با همکاری همه دستگاه‌ها

قم نيوز : قم نیوز: مدیران کل دیوان محاسبات و پست استان به طور جداگانه با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب دیدار و گفتگو کردند.
لزوم تلاش برای افزایش رضایتمندی مردم با همکاری همه دستگاه‌ها
به گزارش قم نیوز، مهندس علی‌جان صادق‌پور در این دیدارها بر لزوم تعامل همه دستگاه‌های استان برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم تاکید کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب آمادگی دارد تا همکاری لازم را در این راستا با سایر دستگاه‌ها داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه جلب رضایت مردم موجب رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی می‌شود، خاطرنشان کرد: باید برای ارائه بهتر خدمات به مردم تلاش کنیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه با اشاره به وضعیت آبی استان گفت: با وجود کمبود آب در کشور و نیز منابع آب استان با اجرای طراح انتقال آب از سرشاخه های دز وضعیت مطلوب تری در شهر و استان قم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سال‌ها است کشور و به ویژه استان قم با خشک‌سالی و کم آبی مواجه است، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که آب مورد نیاز مردم را با اقدامات مدیریتی و فنی تأمین کنیم و از مردم نیز انتظار داریم تا با صرفه‌جویی و استفاده بهینه از آب ما را یاری رسانند تا از فصل گرما به آرامی عبور کنیم.

سیداحمد حسینی زاده مدیرکل دیوان محاسبات استان نیز در این دیدار ضمن تبریک به مهندس صادق‌پور در مسئولیت جدید ابراز داشت: امیدواریم همچنان موفقیت‌ها و حرکت رو به رشد شرکت آب و فاضلاب استان ادامه یابد.

رحمان بیرانوند مدیرکل پست استان قم نیز در دیدار جداگانه با آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید آبفای استان گفت: اداره کل پست استان می‌تواند شرکت آب و فاضلاب را در برخی از خدمات باجه‌ای و توزیع مرسولات یاری رساند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccx0q0.2bqxp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما