دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 37289
سخنگوی شورای شهر قم خبر داد:

تمدید مهلت تخفیف در پرداخت عوارض ساختمانی و کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای شهر قم از تمدید مهلت پرداخت عوارض ساختمانی و تخلفات کمیسیون ماده صد شهرداری قم با تخفیف دهه مبارک فجر خبر داد.
تمدید مهلت تخفیف در پرداخت عوارض ساختمانی و کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، نعمت‌الله عواطف رستمی با اشاره به برگزاری صد و هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم اظهارداشت: با توجه به استقبال گسترده مردم قم در ارتباط با پرداخت عوارض ساختمانی و تخلفات جرائم کمیسیون ماده صد در شهرداری شهردار قم لایحه دو فوریتی را تقدیم شورای شهر کرد که در جلسه علنی شورا مطرح شد.

سخنگوی شورای شهر قم با بیان اینکه مطابق این مصوبه مقرر شد مهلت بهره‌مندی شهروندان قمی از تخفیف عوارض به مناسب دهه مبارک فجر تا ۲۰ اسفندماه تمدید شود، افزود: شهروندانی که تمایل دارند از این امکان بهره‌مند شوند می‌توانند از فردا به شهرداری قم برای پرداخت عوارض خود مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه این آخرین مهلت تمدید تخفیف عوارض در شهرداری قم است و امکان تمدید مجدد آن وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این تمدید صرفا به خاطر رعایت حال شهروندانی بود که نقدینگی خود را هنوز برای پرداخت جرائم تکمیل نکرده بودند.

عواطف رستمی افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر سال تخفیف‌هایی را در بخش عوارض و جرایم کمیسیون ماده صد برای شهروندان در نظر می‌گیریم که امسال به پیشنهاد شهردار قم این مهلت را تمدید کرده‌ایم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci3rap.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما