دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 10038

پيريایی: تاکید بر توجه به امر آموزش در تحكيم بنيان خانواده

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به عوامل موثر بر تحكيم بنيان خانواده، بر لزوم توجه به ارائه آموزش هاي فرهنگي در اين زمينه تاكيد كرد.
پيريایی: تاکید بر توجه به امر آموزش در تحكيم بنيان خانواده
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداري قم، کرم رضا پیریایی در جمع بانوان مشاور دستگاه ها و مسئولان دفاتر امور بانوان ادارات سطح استان، با اشاره به لزوم انعکاس دیدگاه های بانوان جامعه توسط بانوان مشاور دستگاه های سطح استان، خاطر نشان کرد: بیان دیدگاه بانوان در دستگاه ها موجب می شود تا نوع مباحث اجرایی و اتخاذ تصميمات برگرفته از اين تفكرات و منطبق بر نيازهاي اين حوزه باشد .

وی نقش بانوان در رشد و بالندگي جامعه، را نقشی مهم و تاثیرگزار دانست و اظهار داشت: استفاده از ظرفيت بالاي اين قشر در عرصه هاي مختلف اجتماعي، نيازمند برنامه ريزي صحيح و مدبرانه است.

استاندار قم با اشاره به نقش و جایگاه بانوان در استان قم ، گفت: اين نقش با الهام از جايگاه ممتاز قم در عرصه هاي ملي و فراملي، نقشي كاملاً ويژه و مبتني بر جايگاه والاي زن در قران و آموزه هاي اسلامي است.

وی به اهميت خانواده به عنوان مهم ترين كانون اجتماعي اشاره و تصريح كرد: توجه به كاركردهاي تربيتي و عاطفي اين كانون از جمله مسائل ضروري است كه بايد در بحث هاي اجتماعي مورد توجه قرار گيرد.

استاندار قم با تاكيد بر لزوم توجه به آسيب هاي مربوط به خانواده، به اهميت آموزش اشاره و خاطرنشان كرد: افزايش آگاهي هاي افراد و ارائه آموزش هاي فرهنگي و اعتقادي مرتبط در اين حوزه، مي تواند به تحكيم بنيان خانواده كمك كند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcbwgb8.rhbgfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما