دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 10842

حاشیه‌های دیدار صبای قم و شهرداری تبریز

قم نيوز : قم نیوز: حمله تماشاگران تبریزی به ناظر مسابقه و درگیری با عوامل سالن ورزشی شهید حیدریان قم مهمترین حادثه و اتفاق حاشیه‌ای از دیدار صبای قم و شهرداری تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود.
حاشیه‌های دیدار صبای قم و شهرداری تبریز
به گزارش قم نیوز،در حالی که انتظار می‌رفت دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری تبریز در هفته اول از دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با توجه به اینکه دو تیم از تیم‌های بدون حاشیه لیگ برتر هستند در فضایی آرام برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد.

اعتراض شدید کادر فنی به داور اول مسابقه
البته در این اتفاقات بازیکنان، کادر فنی و عوامل تیم صبای قم دخالتی نداشتند و این تماشاگران تبریزی‌ بودند که در متن درگیری‌ها قرار گرفتند و سر‌انجام با فاصله‌ای زیاد بعد از پایان بازی با مشایعت نیروهای انتظامی و حراست از سالن بازی خارج شدند.

بازی دو تیم در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پنج دقیقه به پایان بازی در فضایی آرام و امن برگزار می‌شد اما از این لحظات به بعد بود که برخی تصمیمات داور صدا و فریاد اعتراض کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری تبریز را در آورد.

اقدام به خروج از زمین بازی و نیمه تمام ماندن میهمانی صبا
حتی تبریزی‌ها تهدید به خروج از زمین مسابقه کرده و تصمیم داشتند بازی خارج از خانه خود با صبای قم را در حالی که با نتیجه چهار بر یک به سود صبای قم در جریان بود نیمه تمام رها کرده و از زمین مسابقه بیرون بروند که البته مدیران شهرداری تبریز از این کار ممانعت کردند.

بعد از پایان بازی و زمانی که حراست حاضر در سالن و نیروی انتظامی قصد همراهی تیم شهرداری تبریز و مشایعت آنها به سمت رختکن را داشتند، اعتراض‌های کادر فنی و افراد همراه تیم شهرداری شدت پیدا کرد و حتی آنها با درودیان ناظر مسابقه و عوامل سالن شهید حیدریان قم نیز درگیر شدند.

با این حال کاروان تیم فوتسال شهرداری تبریز به هنگام خروج از سالن مسابقه توسط نیروهای حراست اداره کل ورزش و جوانان و انتظامی استان قم تا اتوبوس خود مشایعت شدند و در فضایی آرام مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم را ترک کردند.

باخت در دیدار خارج از خانه برابر تیم فوتسال صبای قم ششمین شکست تیم شهرداری تبریز در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود که موجب شد آنها همچنان با کسب ۱۵ امتیاز در مکان نهم مانده و صبای قم نیز به لطف برتری در این دیدار با ۳۲ امتیاز صدرنشین بماند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcewv8z.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما