سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 11021
مدیر برنامه ریزی معاونت معماری و شهرسازی شهرداری قم:

۹کمپینگ برای مسافران قم ساخته می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر برنامه ریزی معاونت معماری و شهرسازی شهرداری قم از ساخت ۹ کمپینگ برای مسافران در این استان خبر داد.
۹کمپینگ برای مسافران قم ساخته می شود
به گزارش قم نیوز به نقل از درگاه الکترونیکی شهرداری قم، علیرضا خاکی با اعلام اين خبر اظهار داشت: با ایجاد کمپینگ، چادرهای مسافرتی از سطح رودخانه قم جمع می شود تا رودخانه قمرود مکانی برای چادرزدن نباشد.

مدیر برنامه ریزی معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شهرداری قم افزود: در سه سال آینده، ساخت ۹ کمپینگ برای شهر قم پیش بینی شده که به مرور به این تعداد اضافه می شود.

وی با اشاره به این که هم اکنون ۷۰۵ سکو برای مسافران در قم ساخته شده است گفت : با ایجاد ۹ کمپینگ ، بیش از دو هزار و ۵۵۵ سکو برای مسافران ایجاد می شود ، که با ساخت آن ها در مجموع بیش از دو هزار و ۸۰۰ سکو در اختیار مسافران قرار می گیرد.

وی با اشاره به کمپینگ های ساخته شده در قم ، اظهار داشت : در بوستان شهید آخوندی ۱۳۰ سکو ، فاز یک بوستان امام رضا (ع) ۱۶۳ سکو ، فاز یک بوستان علوی ۸۵ سکو ، فدک در ۱۸۲ سکو و بوستان غدیر در ۱۵۰ سکو احداث شده است.

مدیر برنامه ریزی معاونت شهرداری شهرداری قم با اشاره به کمپینگ هایی که در آینده توسعه پیدا می کند نیز گفت : کمپینگ بوستان فدک در ۷۰ هزار و ۴۰۰ متر مربع تا پایان سال احداث می شود و جانمایی به منظور ایجاد کمپینگ بوستان زائر به وسعت دو میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع ، ولایت ۲۸۰ هزار متر مربع و بوستان علوی در ۲۳ هزار و ۴۴۱ متر مربع خواهد شد.

وی گفت : کمپینگ ها در بوستان غدیر به وسعت ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع با ۱۱۰ سکو، رضوی در ۴۴ هزارو ۸۵۱ متر مربع با ۱۰۰ سکو ، امام رضا (ع) در ۱۶ هزار و ۱۵۳ متر مربع با ۱۶۳ سکو و کمپینگ جمکران در ۶۸ هزار و ۸۸۰ متر مربع و کمپینگ پایانه در یک هزار هکتار ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد : برای کمپینگ جمکران و پایانه هنوز طراحی ها انجام نشده اما پیش بینی می شود که حداقل دو هزار سکو در این دو مکان ساخته می شود.

خاکی افزود : در ورودی جاده گازران هم پیشنهاد ایجاد کمپینگ داده شده که هنوز تصویب نشده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcez78z.jh8zwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما