سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 11533
برای نخستین‌بار

16 فیلم منتخب جشنواره بین‌المللی فجر در قم اکران می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: امسال برای نخستین‌بار استان قم از 14 تا 23 بهمن ماه سال‌جاری میزبان سی و یکمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.
16 فیلم منتخب جشنواره بین‌المللی فجر در قم اکران می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید رسول موسوی نژادیان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر اشاره و ابراز کرد: این جشنواره همزمان با استان تهران در چند استان بزرگ کشور برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر برای نخستین‌بار در استان قم همزمان با استان تهران خبر داد و گفت: این جشنواره در استان قم پذیرای هنرمندان و علاقه‌مندان به سینمای حرفه‌ای است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: با توجه به اینکه استان قم در دوره‌های پیشین جشنواره بین المللی فیلم فجر نقشی نداشت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصمیم گرفت با شرایط خاص نسبت به میزبانی این جشنواره اقدام کند.

سینما وتوس میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجر
وی به محل برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان قم اشاره و ابراز کرد: با بررسی‌های انجام شده سینما وتوس به دلیل داشتن شرایط خاص و آمادگی کامل برای میزبانی این جشنواره در استان قم انتخاب شد.

موسوی نژادیان با تبیین مهم‌ترین شرایط میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان قم بیان کرد: امکان پخش فیلم‌های سینمایی به شیوه دیجیتالی از جمله مهم‌ترین شاخصه‌های میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بود.

وی افزود: سینما وتوس دارای دو سالن مجزا برای پخش فیلم‌های سینمایی به شیوه دیجیتال است که در سانس‌های گوناگون میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در استان قم بر عهده دارد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به وسواس در انتخاب فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم فجر تصریح کرد: با این وجود به استان قم امکان داده شد که آن دسته از فیلم‌هایی که با شرایط استان قم سازگار نیست اکران نشود.

اکران ۱۶ فیلم منتخب جشنواره بین المللی فیلم فجر در قم
وی از اکران ۱۶ فیلم جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان قم خبر داد و گفت: این فیلم‌ها با نظرات کارشناسان انتخاب شده و جدول آن به صورت نهایی تدوین شده است.

موسوی نژادیان ادامه داد: اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان تهران از ۱۲ بهمن ماه و در استان‌های منتخب از ۱۴ بهمن ماه آغاز می‌شود.

وی زمان اختتامیه این جشنواره را روز ۲۳ بهمن ماه عنوان کرد و ابراز داشت: مراسم اختتامیه همزمان با استان تهران در استان قم و دیگر استان‌های منتخب نیز برگزار می‌شود.

اکران روزانه ۶ فیلم
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان زمان برگزاری فیلم‌ها تصریح کرد: روزانه شش فیلم از فیلم های منتخب این جشنواره در دو سالن سینما وتوس در ساعت‌های ۱۶ تا ۱۸، ۱۸ تا ۲۰ و ۲۰ تا ۲۲ برای علاقمندان اکران می‌شود.

وی از پیش فروش بلیط های این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: جدول نهایی اکران فیلم‌ها به زودی اعلام شده و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcc1pqs.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما