جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 11570
شهردار قم:

بودجه سال 92 بر اساس سند مدیریت راهبردی تدوین شده است

قم نيوز : قم نیوز: بودجه سال 92 شهر قم بر اساس سند مدیریت راهبردی تدوین شده است که این امر در جلوگیری از اعمال سلیقه شخصی در مدیریت شهری تأثیر بسزایی دارد.
بودجه سال 92 بر اساس سند مدیریت راهبردی تدوین شده است
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار مردمی با شهروندان منطقه چهار قم اظهار کرد: اگر مسئولان مشکلاتی که در انجام امور وجود دارد را صادقانه با مردم در میان بگذارند مردم می‌پذیرند؛ به عنوان مثال اگر درباره مشکلات بودجه که ممکن است در هر بخشی وجود داشته باشد شفاف سازی شود مردم حتماً همراهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم ولایت مدار ما همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده و تاکنون در همه زمینه‌ها گوش به فرمان ولایت بودند تصریح کرد: مردم کشور ما همان مردمی هستند در همه فراز و نشیب‌ها ولایت را پشتیبانی کردند و در راه پیروزی انقلاب اسلامی با تحمل رنج‌ها و سختی‌های فراوان حادثه ۱۹ دی را آفریدند، در ۱۵ خرداد جانفشانی کردند و سرانجام با اهتمام به ولایت مداری این انقلاب اسلامی را رقم زدند.

شهردار قم ابراز داشت: مردم دوگانگی‌ها را نمی‌پذیرند، اینکه مسئولی حرفی بزند و خودش به آنچه گفته عمل نکند موجب به وجود آمدن بی‌اعتمادی در مردم می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در مدیریت شهری سعی شده به دلیل جلوگیری از هزینه‌های غیرمفید و غیر مرتبط کارها مبتنی بر روش‌های علمی انجام شود که تاکنون نتایج مطلوبی را در پی داشته است.

دلبری بیان کرد: همه اقداماتی که در مجموعه مدیریت شهری شکل گرفته در راستای تحقق جهان شهر و آرمان شهری شیعی، دست یافتن به بلد امین و شهری پاک و ایمن بوده است.

وی با اشاره به رونمایی از سند چشم راهبردی مدیریت شهری که با هدف اعمال روش‌های مدیریتی کارآمد و مناسب در ام القرای جهان اسلام صورت گرفت خاطرنشان کرد: تدوین این سند برگرفته از اسناد بالادستی و در راستای چشم انداز ۱۴۰۴ کشور است.

شهردار قم تصریح کرد: اسناد بالا دستی روایاتی است که ائمه اطهار(ع) در مورد شهر قم دارند، ما همه آن روایت‌ها را احصا کرده و برای تحقق آنها ۲۱ محور و هدف پیش بینی کرده‌ایم. این اهداف از جمله اولویت‌های اصلی مدیریت شهری هستند که با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به قم در دستور کار قرار دارند.

شهردار قم در ادامه با بیان اینکه برای این ۲۱ اولویت طرح اقدام نوشته شده است افزود: بودجه سال ۹۲ شهر قم نیز مبتنی بر سند مدیریتی و سند راهبردی تدوین شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که در مدیریت کلان شهر قم، از اعمال سلیقه افراد فاصله گرفته و از اعمال نظر شخصی پرهیز شود عنوان کرد: در آینده نیز هر کسی مسئولیت مدیریت شهری را به عهده گرفت باید خود را موظف بداند در همه ابعاد مدیریتی خود اعم از عمرانی، ترافیکی، حمل و نقل، اجتماعی، سلامت و ایمن بودن شهر، بر مبنای این سند راهبردی نسبت به مدیریت شهری اقدام کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdzk0f.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما