دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : 13066
منبع : قم نیوز
شهردار قم:

سند چشم انداز شهرداری قم بازنگری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به سند چشم انداز مدیریت شهری قم گفت: 21 اولویت در این سند پیش‌بینی شده که در صدد هستیم تا پایان فروردین ماه بازنگری جامعی بر روی آن انجام دهیم.
سند چشم انداز شهرداری قم بازنگری می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری اظهار کرد: سال ۹۱ سال نسبتاً خوبی برای شهرداری قم بود و با وجود مشکلات فراوان اقتصادی، بودجه عمرانی به طور کامل محقق شد و سعی کردیم سیاست‌های اقتصادی مقاومتی را اجرایی کنیم؛ امسال هم هزینه‌های جاری را به کمترین سطح کاهش داده و آن را به ۱۶ درصد رساندیم و ۸۴ درصد باقی مانده را به مسائل عمرانی اختصاص دادیم و تلاش می‌کنیم تا پیش از پایان سال آن را محقق کنیم که در این راه نیازمند همدلی و همکاری همگانی هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری قم در سال جاری رویکردی عمرانی را با جديت دنبال خواهد كرد گفت: در گذشته شاهد بی‌توجهی‌هایی به زیباسازی شهری بودیم اما در حال حاضر پرسنل شهرداری به صورت خودجوش به نشاط و شادابی توجه ویژه‌ای داشته و در زمینه پروژه‌های عمرانی هم در سال ۹۲ شاهد به بار نشستن بسیاری از آنها خواهیم بود.

شهردار قم خاطرنشان کرد: مهمترین الگوی شهرداری قم، سند چشم‌انداز مدیریت شهری است که طی این سال‌ها تدوین شده و در سال جاری هم مبنا و چراغ راه کارهای عمرانی و توسعه‌ای خواهد بود.

وی ادامه داد: ۲۱ اولویت در این سند پیش‌بینی شده که در صدد هستیم تا پایان فروردین ماه بازنگری جامعی بر روی آن انجام دهیم.

دلبری با بیان اینکه چند مورد از این اولویت‌های ۲۱ گانه در شش ماهه دوم سال گذشته محقق شده‌اند عنوان داشت: زیرساخت‌های برخی دیگر از اولویت‌ها هم فراهم شده ضمن اینکه ضرورت بازنگری و افزودن اولویت‌های دیگری به این سند هم احساس می‌شود.

شهردار قم با اشاره به شش ماه پایانی دوره کنونی شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: شهرداری قم سعی دارد در این مدت از طریق تعامل و همکاری بیشتر و ارتباط گسترده با شورا و مسئولان استانی به هم‌افزایی بیشتری رسیده و همه توان خود را در راه خدمت‌رسانی به مردم به کار گیرد.

وی بیان داشت: خلق حماسه اقتصادی نیازمند اجرای سیاست‌هایی است که رهبری طی سال‌های قبل بر آن تاکید فرموده‌اند؛ این بدان معناست که همت و کار مضاعف، تاکید بر تولید ملی، استفاده از کالای داخلی و جذب سرمایه‌های ایرانی و در ادامه، اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کار مدیران و مردم قرار گیرد.

دلبری ضرورت خلق حماسه سیاسی را مورد توجه قرار داد و افزود: در این عرصه هم باید مردم را به حضور حماسی و دشمن‌شکن در انتخابات پیش رو تشویق کرد و ملت هم باید با توجه به ملاک‌های مد نظر رهبری، شخصی را برگزینند که دارای محاسن دولت‌های قبلی بوده و در عین حال از نقص‌ها و ضعف‌ها به دور باشد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfvxdy.w6dmvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما