سه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 1228
فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد:

تشدید برخورد با متخلفان در شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: در شش ماهه نخست سال به صورت جدی‌تر در زمینه برخورد با متخلفان اقدام شده و شهروندان همکاری خوبی با ما داشته‌اند.
تشدید برخورد با متخلفان در شهر قم
به گزارش فم نیوز، مهدی توکلی با اشاره به ماموریت نیروی انتظامی اظهار کرد: این نهاد حفظ نظم و امنیت داخل جامعه را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح امنیت اجتماعی یکی از طرح‌های اجرایی نیروی انتظامی بود که در مقوله‌های مختلف امنیت اخلاقی، برخورد با مظاهر علنی فساد، برخورد با شبکه‌های مواد مخدر و نا‌امن‌کنندگان محیط اجتماعی از سوی نیروی انتظامی اجرا شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به طرح ارتقای انضباط اجتماعی گفت: این طرح از سال گذشته به دلیل وضعیت شرایط عبور و مرور در قم به صورت فعال‌تر اجرا شده است.

وی ادامه داد: اغلب موتورسواران قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های رانندگی را به صورت مطلوب اجرا نمی‌کنند و این امر مشکلاتی در سطح استان ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال به صورت جدی‌تر در زمینه برخورد با متخلفان اقدام شده و شهروندان همکاری خوبی با ما داشته‌اند.

توکلی تاکید کرد: توصیه می‌‌شود شهروندان همکاری بیشتری داشته باشند تا با ایجاد فضای انتظامی مطلوب، از تلفات، صدمات و گره‌های ترافیکی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری ماهواره‌ها گفت: در مرحله اطلاع‌رسانی بالغ بر ۸۰ درصد شهروندان در زمینه این طرح اطلاع کسب کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح جمع‌آوری ماهواره‌ها شامل جمع‌آوری دیش‌های موجود در پشت‌بام‌ها و منظر مردم بود که بالغ بر ۶۰ درصد در مکان‌هایی مانند مجتمع‌های مسکونی اجرایی شد.
وی ادامه داد: تاکنون مردم همکاری نزدیک و خوبی داشتند و حتی تعداد قابل توجهی از مردم خود برای تحویل دیش‌های ماهواره‌ای اقدام کردند.

توکلی عنوان کرد: مرحله سوم طرح جمع‌آوری دیش‌های ماهواره‌ای برای افرادی است که پس از جمع‌آوری قصد نصب مجدد ماهواره را داشته باشند که اقدامات قانونی درباره آنها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۰۷
https://qomnews.ir/vdce.w8zbjh8wv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما