سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : 12571
گزارش شهردار از فعالیت‌های سال 1391 شهرداری قم؛

ماراتن پروژه‌های عمرانی، زیباسازی و مناسبت‌های شهری

امسال شهردای قم 100 درصد بودجه عمرانی خود را مصرف خواهد کرد
قم نيوز : قم نیوز: در واپسین روزهای سال 1391، خبرنگاران را به شهرداری مرکز فراخواند تا گزارشی از آنچه در سال گذشته در مجموعه مدیریت شهری انجام شده است، ارائه کند.
محمد دلبری، شهردار کلانشهر قم.
محمد دلبری، شهردار کلانشهر قم.
سرویس شهری قم نیوز: اگر چه به خاطر شلوغی آخر سال، سر شهرداری قم بسیار شلوغ است، اما ترافیک کارها، باعث نشد تا روابط عمومی شهرداری قم، برگزاری نشست آخر سال را فراموش کند. سه شنبه، 22 فروردین، سالن اجتماعات شهرداری مرکز، میزبان شهردار کلانشهر قم، محمد دلبری بود تا خبرنگاران، با آزادی کامل سوالات خود را از وی بپرسند.

سال 1391، سال خدمت ماندگار در شهرداری قم
شهردار کلانشهر قم، در ابتدای نشست، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران، گزارش مفصلی از فعالیت‌های سال 1391 شهرداری قم ارائه کرد. وی گفت: سال ۱۳۹۱ را به عنوان سال خدمت ماندگار در شهرداری نامگذاری کردیم تا شعاری را که مقام معظم رهبری در ابتدای سال، اعلام فرمودند، تحقق بخشیده شود.

دلبری از تحقق بودجه عمرانی شهر در سال 191 برای نخستین بار خبر داد و  افزود: برای نخستین بار در دوران مدیریت شهری قم، موفق شدیم بودجه عمرانی شهر قم را کاملا محقق کنیم و تا امروز ۹۷ درصد بودجه عمرانی شهرداری قم، محقق شده است و 3 درصد باقی مانده نیز در روزهای پایانی سال محقق خواهد شد.

شهردار قم اضافه کرد: جزو یکی از کلان شهرهایی هستیم که کمترین بودجه جاری را داشتیم و بیشترین بخش بودجه، بخش عمرانی آن بوده است و برای خادمین و مجاورین کریمه اهل بیت(س) انجام دادیم. ۳۸ مورد پروژه کلان عمرانی داشتیم که در راس آن پروژه پیامبر اعظم بود که در نیمه شعبان ۱۳۹۱ با کار عمرانی شبانه روزی، لاین کندرو آن باز شد.

دستگاه قضایی و وزارت اطلاعات در بازگشایی بلوار پیامبر اعظم کمک کردند
دلبری تشکر از دستگاه‌های همکار را در بازگشایی عمار یاسر، فراموش نکرد. وی گفت: افراد سودجو مشکلاتی برای ما ایجاد کرده بودند که با کمک دستگاه قضایی و وزارت اطلاعات، مشکل جعل اسنادی که صورت گرفته بود، حل شد و جدول گذاری و آُسفالت قسمت انجام نشده به اتمام رسید.


بهار 92، دسترسی تونل غدیر به پیامبر اعظم باز می شود
شهردار کلانشهر قم در ادامه وعده بازگشایی دسترسی تونل غدیر به بلوار پیامبر اعظم را دارد و گفت: در اولین فرصت برای سال 1392، مسیر دسترسی بلوار پیامبر اعظم را به تونل غدیر باز خواهیم کرد.
در طول شبانه روز همه مشغول انجام کار بودند و اقدامات خوبی در پروژه ها صورت گرفت. زیر سازی مسیر کندرو بلوار پیامبر اعظم صورت گرفت. در آخرین جلسه سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، موضوع نوع مصالح لاین کندرو نیز به تصویب رسید که ترکیبی از آسفالت و سنگفرش خواهد بود.

وی افزود: مسیر پیاده روی آن نیز که مسیر آیینی است، بسیار حساس است و به زودی پیمانکار برای اجرای سنگفرش آن شروع به کار خواهد کرد. اهتمام ما این است که مسیر کندرو و پیاده روی این بلوار برای نیمه شعبان به اتمام برسد.  همزمان موضوع بدنه بلوار را از طریق معاونت سرمایه گذاری پیگیرهستیم و بدنه آن نیز همزمان پیش خواهد رفت.

مشکل ریل راه ‌آهن را در شهر قم حل می‌کنیم
دلبری درباره مشکل ریل راه آهن در مسیر بلوار پیامبر اعظم گفت: ریل راه آهن درون شهری از دیگر موانع این بلوار بود که با توافق به عمل آمده با مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی، به زودی مشکلات این ریل نیز حل خواهد شد و بحث فضای سبز و زیر گذرها به زودی حل خواهد شد.
تا الان مجموع بلوار، ۷۱ درصد پیشرفت داشته است و تا تیرماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

این خبر تکمیل خواهد شد....
https://qomnews.ir/vdcfytdy.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما