چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 14021
در مناطق محروم صورت می‌گیرد؛

برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور اشتغالزایی

قم نيوز : قم نیوز: مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قم از برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌ حرفه‌ای برای 250 نفر از روستائیان استان در راستای اشتغالزائی در مناطق محروم خبر داد.
برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور اشتغالزایی
به گزارش قم نیوز، سید حسین فرهادی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی استان قم در راستای تحقق رهنمود مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و عملیاتی شدن آن در سالی که به فرموده ایشان سال حماسه اقتصادی نام گذاری شده برنامه‌های مختلفی را در دست اجرا دارد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این سازمان برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای اشتغالزایی در مناطق محروم استان است.

وی ادامه داد: به این منظور پیرو تفاهم نامه امضا شده با سازمان فنی و حرفه‌ای استان قم، مقرر شده است، آموزش‌های مورد نیاز روستائیان توسط این سازمان برای حدود ۲۵۰ نفر برگزار شود.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب افزود: این دوره‌های آموزشی شامل پرورش گاو گوشتی و شیری، پرورش قارچ خوراکی، پسته کاری، قالی بافی، پوشاک دو میل و گلیم بافی است که طبق برنامه از ابتدای خرداد ماه سال جاری برگزار خواهند شد.

فرهادی گفت: این دوره‌ها در روستاهای حسن آباد، حاجی آباد، جنت آباد، علی آباد طایقان و جنداب برگزار خواهد شد و در پایان برای شرکت کنندگان در این کلاس‌ها گواهینامه فنی و حرفه‌ای صادر خواهد شد و در نهایت برای ورود به بازار کار، برای دریافت تسهیلات به شرکت نگار نصر بسیج مستضعفین معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره‌ها و حمایت از افراد محروم در ورود به چرخه تولید بتوانیم گام‌های مثبتی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم و در حد توان خود استان را در رسیدن به حماسه اقتصادی که خواسته رهبر انقلاب اسلامی است پیش بریم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdchzvnz.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما