دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 14386
در سه ماهه نخست سال:

6 هزار متر از بوستان های منطقه 6 قم چمن کاری شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 6 قم گفت: در سه ماهه نخست سال 6 هزار متر از فضای سبز و بوستان های منطقه 6 قم چمن کاری و بازکاشت شد.
شهردار منطقه 6 قم
شهردار منطقه 6 قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم، ابوالفضل رسولی به تشریح فعالیت های واحد فضای سبز شهرداری منطقه 6 پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون شش هزار متر از بوستان های منطقه ضمن آماده سازی خاک مناسب چمن کاری و باز کاشت شدند.

وی با اشاره به تولید 1000 گلدان گل فصلی در گلخانه شهرداری منطقه 6 بیان داشت: 3 هزار اصله نهال و گل فصلی در فضای کمربند سبز و بوستان های جدید الاحداث این منطقه کاشته شده است.

رسولی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی، اجرای طرح انتقال آب خام به بلوار حضرت حمزه الشهدا(ع) و بلوار حضرت معصومه علیها السلام جهت استفاده در مصارف فضای سبز آغاز شده است که سعی داریم این طرح را به مجموعه فضای سبز منطقه تعمیم دهیم.

وی عنوان داشت: تجهیز مبلمان شهری بوستان های حکمت و مسافر، نصب کمپلکس های بازی در سه بوستان حافظ، هندیان و مسافر و نصب لوازم ورزشی و تندرستی در سطح بوستان های منطقه از جمله فعالیت هایی است که به صورت مکمل در زمینه فضای سبز منطقه 6 صورت گفته است.

رسولی با اشاره اهمیّت رعایت اصول آبیاری ابراز داشت: طرح اجرای آب یاری قطره ای در بوستان ثامن الائمه آغاز شده و قرار است که در بوستان های دیگر نیز اجرا شود.

شهردار منطقه 6 قم گفت: در این منطقه 50 نیرو به صورت شبانه روزی در سه شیفت در زمینه فضای سبز در حال فعالیت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسفالت و بهسازی خیابان سلامت افزود: آسفالت این خیابان در مساحتی بالغ بر7 هزار متر مربع و با اعتباری بیش از 1 میلیارد ریال ترمیم، بازسازی و اصلاح شد.

رسولی ادامه داد: آسفالت بلوارهای بعثت و شهید صیاد شیرازی و خیابان های کارگر، نظامی گنجوی امامزاده ابراهیم نیز در دستور کار قرار دارد و تا اواسط تابستان به پایان می رسد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb0fb8.rhbawpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما