دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 14800
در 6 وزن:

برترین کونگ فوکاران نونهال قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: برترین کونگ فوکاران استان قم در رده سنی نونهالان در پایان جدال مدعیان در اوزان مختلف معرفی و تجلیل شدند.
برترین کونگ فوکاران نونهال قم معرفی شدند
 به گزارش قم نیوز، رقابت‌های کونگ فو قهرمانی استان قم به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در رده‌های سنی مختلف برنامه ریزی شد و ابتدا برترین‌های رده سنی نونهالان خود را شناخت.
 
شرکت کنندگان در پیکارهای کونگ فو قهرمانی استان قم در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم اوزان مختلف در چهار رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند و طبق برنامه ریزی هیئت کونگ فو استان قم ابتدا رقابت‌های رده سنی نونهالان به انجام رسید.
 
این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در آن چهره‌های آینده داری از باشگاه‌های فعال در کونگ فو قم حضور داشتند و بر اساس برنامه ریزی هیئت هنرهای رزمی و کونگ فو قم در خانه ورزش‌های رزمی قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
رقابت‌ها به دقت توسط مربیان کونگ فو قم نظارت شد تا چهره‌های آینده دار این رده سنی در پایان مسابقات کونگ فو قهرمانی قم شناسایی شده و برای اعزام به رقابت‌های مختلف اعم از تورنمنت‌ها و مسابقات قهرمانی کشور به اردوی آماده سازی تیم‌های قم دعوت شوند.
 
رقابت‌ها در رده سنی نونهالان در حالی به پایان رسید که در وزن منهای 24 کیلوگرم محمدحسین یعقوب لو و محمدعلی رسالتی به دیدار نهایی رسیدند که این دیدار با برتری یعقوب‌لو و موفقیت وی در کسب عنوان قهرمانی همراه بود و محمد علی رسالتی و محمدمعین افشاری مهر به ترتیب عناوین نایب قهرمانی و سومی را به دست آوردند.
 
اما در پایان پیکارهای وزن منهای 28 کیلوگرم که جدال علاقمندان به کونگ فو در خانه ورزش‌های رزمی قم جدال نزدیکی بین مدعیان آن شاهد بودند، محمدامین حاجیلو و امیرمهدی کریمی موفق به کسب جواز حضور در دیدار نهایی شدند و سرانجام این حاجیلو بود که قهرمان شد و عنوان نایب قهرمانی به کریمی رسید و متین خورشیدی در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
در وزن منهای 32 کیلوگرم نیز مهدی اکبری مقدم و علی کرباسی برگزار کننده دیدار پایانی بودند و در نهایت اکبری مقدم قهرمان شد، ضمن اینکه عنوان نایب قهرمانی به کرباسی رسید و سیدعلی نورانی به مقام سوم این وزن دست پیدا کرد.
 
در وزن منهای 34 کیلوگرم مسلم خلج، علیرضا عابدی و سید محمد اجاقی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در وزن منهای 42 کیلوگرم نیز علی امیرآبادی، دانیال کوهستانی و ابوالفضل برته موفق به قرار گرفتن در جایگاه‌های اول تا سوم شدند و پایان پیکارهای وزن به اضافه 44 کیلوگرم نیز با مقام‌های اول تا سوم محمدمهدی افشاری، علی ثامنی و رضا باقرزاده همراه بود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccx4qs.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما