سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 14834
در روزهای 13 و 14 تیرماه :

برگزاری دومین آزمون سراسري سنجش مهارت سال 1392

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: آزمون سراسری سنجش مهارت در بخش هاي دولتي و خصوصي در روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 تیرماه سال جاری با حضور 4971 نفر برگزار می شود.
برگزاری دومین آزمون سراسري سنجش مهارت سال 1392
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: 4971نفر از متقاضیان به منظور کسب گواهینامه فنی و حرفه ای در آزمونهای هماهنگ مرحله دوم شرکت می کنند.

احمد عطارنیا در گفتگو با روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار داشت: در دومین مرحله برگزاری آزمونهای صنعت ساختمان ، تفاهم نامه صنایع دستی و پایان دوره مراکز آموزشی دولتی و غیر دولتی استان که در روز های پنجشنبه و جمعه 13و14 تیرماه سال جاری برگزار می شود، 4971 نفر شرکت خواهند نمود .

وی افزود : از این تعداد 1607 نفر خانم و 1967 نفر آقا در آزمون پایان دوره مراکز دولتی و غیر دولتی و 500 نفر در بخش صنایع ساختمان و 900 نفردر صنایع دستی و فرش و نان و... در این مرحله از آزمونها حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد : این آزمونها در 207 حرفه برگزار می شود که از این میان ، 192 حرفه به آزمون هماهنگ پایان دوره ، 9 حرفه به آزمون صنعت ساختمان و 6 حرفه به آزمون صنایع دستی اختصاص خواهد داشت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خاطر نشان کرد:مهارت آموختگان درصورت موفقیت درآزمون کتبی پایان دوره به مرحله آزمون عملی که درکارگاههای مراکز آموزشی استان قم  انجام می گیرد،معرفی می شوندکه درصورت قبولی گواهینامه مهارتی برای آنان صادرخواهدشد.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcjxoev.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما