چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 15305
دبير ستاد اقامه نماز اداره كل ورزش و جوانان استان قم خبر داد:

انتخاب اداره كل ورزش و جوانان قم به عنوان دستگاه برتر در زمينه اقامه نماز

قم نيوز : قم نیوز: دبير ستاد اقامه نماز اداره كل ورزش و جوانان استان قم از انتخاب اين اداره كل به عنوان دستگاه برتر در موضوع اقامه نماز خبر داد.
انتخاب اداره كل ورزش و جوانان قم به عنوان دستگاه برتر در زمينه اقامه نماز
به گزارش قم نیوز، محمدعلي مومني‌پور اظهار داشت: ستاد اقامه نماز استان قم در ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي در سال 1391 در موضوع اقامه نماز، اين اداره كل را شايسته تقدير دانست.
 
وي ادامه داد: اين ارزشيابي از 50 دستگاه و نهاد دولتي صورت گرفته است و اداره كل ورزش و جوانان استان قم نيز توانست در بين ارگان‌هاي برتر رتبه هشتم را به خود اختصاص بدهد.
 
دبير ستاد اقامه نماز اداره كل ورزش و جوانان استان قم ياد آور شد: اين موفقيت حاصل همكاري و مساعدت تمامي همكاران و توجه ويژه مديريت اين اداره به موضوع نماز و اقامه به وقت و به موقع آن است.
 
دبير ستاد اقامه نماز اداره كل ورزش و جوانان استان قم در ادامه با اشاره به برگزاري مراسم غبارروبي نمازخانه‌هاي اماکن ورزشي براي استقبال از ماه مبارک رمضان، بيان داشت: براي اين منظور غبارروبي از تمام نمازخانه‌هاي اماکن ورزشي صورت گرفت.
 
وي با بيان اينكه ستاد اقام نماز اداره کل در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با دهه تکريم و غبار روبي مساجد، نمازخانه‌هاي اماکن ورزشي استان قم را غبار روبي و آماده اين ماه مبارک کرد، افزود: ‌از طريق ابلاغي که به تمامي اماکن ورزشي ارسال شد با هماهنگي با اين عزيزان نظافت و غبار روبي نمازخانه‌هاي اماکن ورزشي انجام پذيرفت تا تمامي آنها براي پذيراي از ورزشکاران روزه‌دار در ماه رمضان آماده باشند.
 
مومني ياد آور شد: نمازخانه اداره کل ورزش و جوانان استان قم نيز با حضور مديرکل و معاونين و همچنين مشارکت همکاران عزيز اين اداره يک روز پيش از آغاز ماه مبارک رمضان غبار روبي و عطر افشاني و آماده ماه خدا شد.
 
وي در پايان ياد آور شد: ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان براي ماه مبارک رمضان برنامه‌هاي ويژه‌اي تدارک ديده است و اين برنامه‌ها پس از اعلام ساعت کاري اداره کل در ماه مبارک رمضان با حضور پرشور و استقبال بسيار خوب همکاران عزيز در حال انجام است.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcdks0f.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما