يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 16354
با پایان رقابت 100 کاتارو

کاتاروهای باشگاه شهید زین‌الدین قهرمان قم شدند

قم نيوز : قم نیوز: پیکارهای کاتا قهرمانی استان قم در پایان جدال کاتاروهای مدعی باشگاه مختلف کاراته استان قم با قهرمانی باشگاه شهید زین‌الدین به پایان رسید.
کاتاروهای باشگاه شهید زین‌الدین قهرمان قم شدند
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط هیئت کاراته استان قم مسابقات قهرمانی کاتای استان قم با حضور بیش از 100 کاتارو از باشگاه‌های سراسر استان در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.
 
این دوره از پیکارهای کاتا قهرمانی استان قم با جدال مدعیان در دو بخش انفرادی و تیمی و در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان با حضور مدعیان شنبه شب برگزار شد که سرانجام این کاتاروهای باشگاه شهید زین‌الدین قم بودند که بالاتر از سایر تیم‌های مدعی حاضر در این دوره در مجموع مدال‌ها همچون دوره‌های قبل با اقتدار توانستند به مقام قهرمانی دست یابند.
 
در نتایج به دست آمده بخش کاتا تیمی رده سنی نوجوانان باز هم باشگاه کاتا شهید زین‌الدین قم قهرمان شد و عنوان نایب قهرمانی این دوره از پیکارها به باشگاه کاتا شهید بیطرفان قم رسید و باشگاه کاتا ققنوس قم رتبه سوم این پیکارها را از آن خود کرد.
 
در کاتا تیمی رده سنی بزرگسالان نیز تیم کاتا باشگاه شهید زین‌الدین (الف) مقام نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد در حالی که مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها به تیم کاتا شهید زین الدین (ب) رسید و عنوان سوم این بخش را بار دیگر کاتاروهای باشگاه ققنوس کسب کردند.
 
در این دوره از مسابقات که با حضور تمام رده‌های سنی در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد، اعضای این باشگاه توانستند در مجموع مدال‌های توزیع شده، سرانجام با کسب شش مدال طلا، پنج نشان نقره و چهار برنز از دیگر رقبا پیشی گرفته و عنوان قهرمانی دیگری را در کارنامه خود ثبت کنند.
 
این در حالی است که باشگاه کاتا شهید بیطرفان قم نیز که جدی ترین تعقیب کننده کاتاروهای باشگاه شهید زین الدین بر سر کسب عنوان قهرمانی بود در پایان این رقابت‌ها با کسب دو نشان طلا، سه نقره و چهار برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و کاتاروهای باشگاه ققنوس نیز با پنج مدال برنز سکوی سوم را به خود اختصاص دادند.
 
با مشخص شدن نفرات برتر هر رده سنی در پایان این دوره از پیکارها در حضور مسئولان هیئت کاراته قم و مدیران و مربیان باشگاه‌های شرکت کننده از متین محمدی یکتا، امیرحسین فرجی، امیرحسین گلبهار، ممدمهدی یزدی، محمد مهدی صالح و علیرضا خدری تقدیر شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdci5paz.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما